Medlemsadministratör sökes till Jusek!
Novare Professionals / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Professionals i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige Vill du arbeta i ett professionellt och nytänkande fackförbund? Drivs du av god service och att finna nya lösningar? Jusek söker en medlemsadministratör till vår medlemsservice där vi driver en förändringsresa från främst administrativa uppgifter till att proaktivt arbeta med service till våra medlemmar, och vi vill att du är med på den resan.
Är du en person som drivs av att hjälpa och informera människor? Vill du ha ett meningsfullt jobb i ett relationsorienterat team? Vill du ha ett varierande arbete i ett team med stark laganda där varje persons prestation räknas? Då är det dig vi söker till tjänsten som medlemskommunikatör hos Jusek!
Novare Professionals söker nu, för Juseks räkning, dig som vill ha ett utvecklande och spännande jobb hos en trygg arbetsgivare med starkt fokus på dig och din personliga utveckling.
Arbetsuppgifter
I rollen som medlemskommunikatör kommer du dagligen att arbeta med medlemskontakt både genom att ringa ut till befintliga medlemmar och besvara inkommande samtal och mail från potentiella medlemmar. Du kommer genom Juseks CRM-system både att uppmärksamma medlemmar på deras medlemskap, möjligheter och besvara eventuella frågor. Du kommer främst att arbeta med mötet över telefon och mail men även fysiska möten kan förekomma. Frågorna varierar utifrån varje medlems behov och din uppgift är både att förvalta medlemmarnas förtroende men även att leverera en service utöver det förväntade i varje möte.
För att du ska känna dig trygg i rollen så inleds varje tjänst med en introduktion och stöd i medlemsdialogen. Uppdraget är en direktrekrytering och det innebär därför att anställningen sker direkt hos Jusek. Det är Juseks önskemål att processen i sin helhet hanteras av Novare Professionals och därför undanbedes all direktkontakt. Vid frågor om tjänsten, maila därför
Anna.Liljegren@novare.se Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att ge högklassig service och support i en tempofylld och inspirerande miljö. Du har troligtvis tidigare erfarenhet av liknande roller och trivs med att ha kontakt med många människor och bjuda in till inspirerande och trevliga möten.
Vi ser att du har:
• Erfarenhet från kundservicerelaterat arbete
• Tidigare arbetat resultatinriktat mot mål
• Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med kund- eller medlemslistor
• God förståelse för CRM-verktyg och medlemssystem
• Goda kunskaper i Officepaketet, för att effektivt kunna hantera olika ärenden
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då du kommer att ge service via mail och telefon på bägge språken. Fler modersmål än svenska är även meriterande
Som person är du glad, positiv och målmedveten. Du är en servicemänniska ut i fingerspetsarna och du drivs av att hitta möjligheter i varje samtal.
Övrig information
Start: Snarast
Anställningsform: Heltidsanställning, 6 månaders provanställning och därefter tillsvidare
Placering: Stockholm
Vid intresse för tjänsten rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande och intervjuer därför kommer att förekomma innan sista ansökningsdag. Ansökan tas senast emot 2017-05-30. Har du frågor runt rekryteringsprocessen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Anna Liljegren via mail till
Anna.Liljegren@novare.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Full-time Until further notice
Publiceringsdatum2017-04-24ErsättningFixed
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Liljegren
Anna.liljegren@novare.seFöretagNovare Professionals
AdressNovare Professionals
Blasieholmsgatan 4B
11148 Stockholm
KontorsadressBlasieholmsgatan 4B
Jobbnummer 3455930
Observera att sista ansökningsdag har passerat.