Medicinsk sekreterare Vårdcentral Långshyttan

Landstinget Dalarna, Primärvården Södra / Administratörsjobb / Hedemora
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Hedemora, Säter, Avesta, Norberg, Fagersta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Landstinget Dalarna, Primärvården Södra i Hedemora, Säter, Avesta eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2012-12-18

Arbetsuppgifter
Medicinsk dokumentation, sedvanliga sekreteraruppgifter och receptionsarbete.
Vi använder journalsystem TakeCare.

Kvalifikationer
Vi söker dig som idag är medicinsk sekreterare och har erfarenhet från alla förekommande sekreterararbeten. Gärna även kassavana, då det ingår i receptionsarbete.
Du bör ha medicinska sekreterarprogrammet 120p, KY utbildning 60/80 p eller 1 årig eftergymnasisal vårddokumentationsutbildning.

Arbetstider och omfattning
Heltid. 100 % Tidsbegränsad anställning, upphör: 2013-08-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-02
Landstinget Dalarna verkar för en drogfri arbetsmiljö och tillämpar därför bland annat obligatorisk drogtest vid nyanställning av personal.
När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringsystem för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan. Av administrativa skäl kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via mail.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.
Ange följande referens när du ansöker: 656/12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Fransén, Verksamhetschef 0225-496 615

Facklig kontakt
Annika Westerholm, Vision 023-490 850

Företag
Landstinget Dalarna, PRIMÄRVÅRDEN SÖDRA

Adress
Landstinget Dalarna, PRIMÄRVÅRDEN SÖDRA
79182 Falun

Jobbnummer
1419745

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Landstinget Dalarna, Primärvården Södra

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Landstinget Dalarna, Primärvården Södra: