Medicinsk sekreterare, nu söker vi ny kollega till Hud- och köns
Västra Götalandsregionen / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västra Götalandsregionen i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Publiceringsdatum2020-10-23Om företagetInom vår verksamhet Hud- och kön har vi ett stort utbud av vårdinsatser av skiftande karaktär som olika former av tumörbehandling, sårverksamhet, ljus- och laserbehandling, yrkes- och miljörelaterade hudproblem, utredning och behandling av svåra hudsjukdomar och könssjukdomar.
Inom den administrativa enheten är vi 22 stycken medicinska sekreterare och administratörer som alla arbetar i nära samarbete med verksamhetens övriga professioner.
Vad erbjuder vi dig?
Är du medicinsk sekreterare och vill ingå i ett ambitiöst gäng som strävar efter ständig utveckling tillsammans då är verksamhet Hud- och kön något för dig! Vi har ett öppet och positivt arbetsklimat med möjlighet till personlig utveckling och hög delaktighet, att hjälpa varandra är för oss en självklarhet! Hos oss kommer du att få en tydlig och närvarande chef som gillar utveckling. För mig är det viktigt att medarbetaren känner engagemang och ansvar för sina arbetsuppgifter och är trygg i sin yrkesroll. Som chef arbetar jag med frihet under ansvar. Hoppas du väljer att söka till oss.
Om arbetet
Alla skriver allt, ingen teamuppdelning utan man har kunskap om alla olika behandlingar och mottagningar. Som medicinsk sekreterare hos oss arbetar du aktivt med sjukdomsklassifikation.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har vårddokumentationsutbildning eller motsvarande utbildning som medicinsk sekreterare. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Melior och ELVIS.
Vi söker dig som genomgått en vårddokumentationsutbildning, tycker att det är roligt att skriva, är positiv och nyfiken och ständigt vill lära dig nya saker.
Intervjuer sker löpande under ansökningstiden så ansök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/5075".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Västra Götalandsregionen (org.nr 232100-0131)
Arbetsplats Sahlgrenska Universitetssjukhuset Hud- och könssjukvård,Administrativ enhet
Jobbnummer 5413707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.