Medicinsk sekreterare
Danderyds Sjukhus AB / Administratörsjobb / Stockholm
2009-10-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare" (publicerad 2017-03-23) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danderyds Sjukhus AB i Stockholm,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Akutmottagningen, Medicinkliniken
Vi söker en rutinerad medicinska sekreterare till vår akutmottagning!
Som medicinsk sekreterare på Akutmottagningen ingår du i medicinklinikens sekreterargrupp, som är ett glatt team på 11 personer. Klimatet i gruppen präglas av ett gott samarbete där alla har ett gemensamt ansvar för att få verksamheten att rulla på och där vi hjälps åt vid ledigheter och arbetstoppar. Arbetsuppgifterna är sedvanliga sekreteraruppgifter, därtill skriver vi till andra kliniker på jourtid. Vi arbetar i journalsystemet Melior, digital diktering är på gång.
Som medicinsk sekreterare på akutkliniken har du schemalagd arbetstid. Du arbetar på rullande 5v-schema där du arbetar båda dag och kväll samt två helger av fem.
Medicinsk sekreterarutbildning, datavana samt minst två års erfarenhet inom yrket är ett krav. Vana från akutmottagning är meriterande.
Du har du en god samarbetsförmåga och är duktig på att göra prioriteringar i ditt arbete, du är serviceinriktad och flexibel. Dessutom är du stresstålig och tycker att det är kul att arbeta i ett högt tempo då det stundtals är hög arbetsbelastning på akutmottagningen.
Publiceringsdatum2009-10-05Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-10-31
Ange följande referens när du ansöker: DS-09-90011
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktTf Enhetschef Petra Waldenström, 08-655 76 21
Samordnare Lena Peterson, 08-655 50 38
Facklig kontaktSKTF Solveig Persson, 08-655 72 22
FöretagDanderyds Sjukhus AB
AdressDanderyds Sjukhus AB
Jobbnummer 516684
Observera att sista ansökningsdag har passerat.