Medicinsk sekreterare

Västra Götalandsregionen / Administratörsjobb / Tidaholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Tidaholm, Falköping, Hjo, Skövde, Tibro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Västra Götalandsregionen i Tidaholm, Falköping, Hjo, Skövde, Tibro eller i hela Sverige

Närhälsan utvecklar primärvård i världsklass. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna och gör skillnad för deras liv och hälsa. Vi erbjuder dig ett stimulerande och meningsfullt arbete med kompetenta kollegor, tydligt ledarskap och utvecklingsmöjligheter.




Publiceringsdatum
2022-01-20

Om företaget
Närhälsan Tidaholm vårdcentral ligger i centrala Tidaholm och har cirka 12 000 listade patienter.

Vi har en bred verksamhet med läkarmottagning, sjuksköterskebaserad mottagning, BVC, mottagning för psykisk hälsa, laboratorium, medicinsk fotvård och nära samarbete med rehab-enheten. Nu söker vi en medicinsk sekreterare gärna med IT-kompetens och receptionsvana.

Om arbetet

Huvudsakliga arbetsuppgifter som medicinsk sekreterare är journalhantering, utskrift och övrig datorhantering, posthantering samt receptions- och kassaarbete. Vi arbetar i AsynjaVisph.

Om dig

Du har utbildning i vårddokumentation. Vi ser också att du har goda IT-kunskaper och gärna tidigare erfarenhet av primärvårdsverksamhet.

Vi söker dig som har god förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du är flexibel och kan göra självständiga bedömningar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som samarbetsförmåga, bra bemötande och service i receptionsarbetet. För att nå ett bra resultat är det viktigt att du delar våra kärnvärden som är Pålitlig, Omtänksam och Nytänkande.

Övrig information
Anställningen är ett vikariat under föräldraledighet till och med 2023.01.15, med möjlighet till förlängning.

Intervjuer kommer ske löpande.

Välkommen med din ansökan!

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt.

Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2022-06-01 Visstidsanställning till

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/546".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Västra Götalandsregionen (org.nr 232100-0131)

Arbetsplats
Närhälsan Tidaholm Vårdcentral

Kontakt
Åsa Zöögling Ålebring, Vårdcentralchef
tel. 070-671 80 32

Jobbnummer
6266416

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Västra Götalandsregionen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Västra Götalandsregionen: