Medicinsk sekreterare
NU-sjukvården, Sekretariat för kardiologi, infektion, hud och re / Administratörsjobb / Uddevalla
2017-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare" (publicerad 2017-10-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NU-sjukvården, Sekretariat för kardiologi, infektion, hud och re i Uddevalla,
Trollhättan eller i
hela Sverige NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Våra två sjukhus är NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 270 000 invånare. Patientbredden gör arbetet spännande och varierande. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete med goda utvecklingsmöjligheter. Tillsammans är vi cirka 5 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. I NU-sjukvården har du det mesta inom räckhåll. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö.
KIHR-sekretariatet (kardiologi, infektion, hud och reumatologi), område 1 (medicin och akut)
KIHR-sekretariatet arbetar gentemot mottagningar och avdelningar både på NÄL och Uddevalla sjukhus.
I dagsläget är vi totalt inom KIHR-sekretariatet cirka 29 medicinska sekreterare och vårdadministratörer som arbetar för att ge ett professionellt administrativt stöd åt våra verksamheter.
Vi söker nu en medicinsk sekreterare, 100 %, som kommer att arbeta mot hudmottagningen som även innefattar venpoliklinik och som är placerad vid Uddevalla sjukhus.
Publiceringsdatum2017-06-02Dina arbetsuppgifterPå hudmottagningen arbetar 6 st medicinska sekreterare som servar mottagningen med journalutskrifter, remisshantering och posthantering med mera, dessa arbetsuppgifter sköts av alla sekreterare genom ett rotationsschema där man ansvarar för var sin arbetsstation veckovis i ett rullande schema, detta gör att man får variation i arbetsuppgifter och man får en stor teamkänsla.
KvalifikationerVårddokumentationsutbildning är ett krav. Strukturerad och bra ordningssinne. Goda kunskaper i Elvis och Melior.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet såsom god samarbetsförmåga liksom förmåga att arbeta självständigt, flexibilitet, noggrannhet, att kunna uttrycka sig väl i tal och skrift samt ha ett gott bemötande.
Vad vi erbjuder
En mottagning med stor teamkänsla och trevligt arbetsklimat, varierade arbetsuppgifter, friskvårdsbidrag, diverse förmåner genom en NU-gemensam personalklubb.
Välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-18
Ange följande referens när du ansöker: 2017/4254
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef Birgitta Skoglund, tfn 010 - 435 55 92
FöretagNU-sjukvården, Sekretariat för kardiologi, infektion, hud och re
AdressNU-sjukvården, Sekretariat för kardiologi, infektion, hud och re
Ledningskansliet
46185 Trollhättan
KontorsadressLedningskansliet
Jobbnummer 3537113
Observera att sista ansökningsdag har passerat.