Medicinsk sekreterare
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Rättspsykiatriska vårdkedjan / Administratörsjobb / Göteborg
2015-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare" (publicerad 2015-03-24) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Rättspsykiatriska vårdkedjan i Göteborg Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.
Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.
Publiceringsdatum2015-01-12BeskrivningRättspsykiatriska vårdkedjan är en verksamhet inom Sahlgrenska Universitetssjukhuset Område 2.
Vi vårdar patienter som av domstol överlämnats till vård samt frihetsberövade personer i behov av psykiatrisk vård. Verksamheten är en sammanhållen vårdkedja som idag består 96 slutenvårdsplatser samt en öppenvårdsenhet. Vi arbetar med rehabilitering av patienter med psykossjukdomar, missbruk och personlighetsstörningar. I vården ingår medicinska, psykologiska, sociala och pedagogiska insatser.
Dina arbetsuppgifterSom medicinsk sekreterare på enhet 2 kommer du att ansvara för det patientadministrativa arbetet för 18 vårdplatser. Du kommer även att ge administrativt stöd till vårdenhetschefen och vara enhetens expert på administration. Du skapar rutiner för ditt arbete i nära samarbete med din chef och i samarbete med övriga medicinska sekreterare i verksamheten. Du är handledare i Melior och Elvis. Ditt uppdrag är mycket varierat och du får en spännande och omväxlande vardag. Du har ett nära samarbete med övriga medicinska sekreterare vilket bland andra innebär att vara resurs för andra enheter vid frånvaro. Vi söker dig som är nyfiken på att vara med och utforma nya arbetssätt i nybyggda lokaler
KvalifikationerVi söker dig som har vårddokumentationsutbildning. Vi ser det som särskilt meriterande om du har goda kunskaper i Office-paketet, goda kunskaper i Melior och Elvis, goda kunskaper i svenska språket och erfarenhet från liknande uppdrag.
Du har en väl utvecklad servicekänsla och är flexibel. Du har god planeringsförmåga och samarbetsförmåga.
Välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på
http://www.vgregion.se/PV2021Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Arbetstider och omfattning100 %. Tillträde: Efter överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-12
Ange följande referens när du ansöker: 2014/5567
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVårdenhetschef, Maria Kindhult 031-343 79 22
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Rättspsykiatriska vårdkedjan
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Rättspsykiatriska vårdkedjan
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 2124028
Observera att sista ansökningsdag har passerat.