Medarbetare till Verifone Customer Service
Point Transaction Systems AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Point Transaction Systems AB i Stockholm,
Linköping,
Nacka eller i
hela Sverige Verksamhetsbeskrivning
Verifone Sweden AB är Sveriges ledande leverantör av kortterminaler med tillhörande utrustning och tjänster. Företaget levererar lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - allt ifrån den lilla kvartersbutiken, till butiker i den stora internationella koncernen. Verifone-koncernen omvandlar dagliga transaktioner till möjligheter för den uppkopplade handeln. Vi ansluter mer än 26 miljoner betalningsenheter till molnet- genom att på så sätt slå samman handeln via nätet med handeln i butik skapas nästa generation av digitalt engagemang mellan handlare och konsumenter. Vår verksamhet bygger på en 30-årig historia av kompromisslös säkerhet. Våra medarbetare är kända som pålitliga experter som arbetar med våra kunder och partners, vilket bidrar till att lösa deras mest komplexa betalningsutmaningar. Vi har kunder och partners i mer än 150 länder, inklusive världens mest kända detaljhandelsvarumärken, finansiella institutioner och betalningsleverantörer.
Arbetsuppgifter
Vi söker nu serviceinriktade medarbetare till vår Customer Service där du arbetar med att ge våra kunder ett effektivt och kundorienterat stöd. Ärendena som kommer in varierar, allt ifrån tekniska supportärenden, transaktioner, fakturor och avtal till samtal och erbjudanden med nya kunder. Försäljning är en vital del av arbetet på Customer Service och viktig vid varje kundkontakt. Kontakten med kunderna sker i första hand via telefon men också via e-post. Customer Service spelar en viktig roll för företaget och våra kunder och vi har ett nära samarbete med övriga avdelningar inom bolaget. Du välkomnas in i ett stort och härligt team med god sammanhållning där vi tillsammans arbetar i en bransch under ständig utveckling med varierande arbetsuppgifter och telefonen som verktyg. Dina arbetsuppgifter: Ta emot och lösa tekniska ärenden relaterat till våra olika betaltjänster Hantera transaktionsärenden Försäljning Avtal- och fakturafrågor Administrativa uppgifter.
Utbildning/Erfarenhet
Vi ser att du har ett stort intresse för att arbeta med kundrelaterade ärenden, drivs av att arbeta målstyrt, har en avslutad gymnasieutbildning, är noggrann och serviceinriktad samt har en god datorvana. Vidare tror vi att du är en god kommunikatör som klarar av att förklara tekniska ärenden på ett enkelt och pedagogiskt sätt med mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi vill att du har minst 1 års erfarenhet av kundservice eller försäljning, gärna över telefon. Har du erfarenhet av teknisk support är det meriterande. För att lyckas i rollen inom Verifones kundsupport bör du vara ansvarstagande, stresstålig samt ha ett genuint intresse för teknik. Att ta egna initiativ och vara självgående ser vi också som viktiga egenskaper. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är ödmjuk, hjälpsam och lösningsfokuserad. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
Varaktighet, arbetstid
•
Publiceringsdatum2017-02-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-25
KontaktFöretagPoint Transaction Systems AB
AdressPoint Transaction Systems AB
12031 STOCKHOLM
KontorsadressLjusslingan 4
Jobbnummer 3303641
Observera att sista ansökningsdag har passerat.