Medarbetare till vår tekniska support

Com Hem / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Com Hem i Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik, Stockholm eller i hela Sverige

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av digital-tv, bredband och telefoni. Cirka 39 procent, närmare 1,83 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud. Com Hem erbjuder prisvärda, högkvalitativa tjänster inom tv, bredband, fast telefoni och har ett konkurrenskraftigt erbjudande av bredband- och telefonitjänster för företag. Com Hem grundades 1983, har cirka 1000 anställda och huvudkontor i Stockholm. Verksamheten bedrivs genom de tre dotterbolagen Com Hem AB, Phonera Företag AB samt ITUX Communication AB. Com Hem är noterat på NASDAQ OMX. För mer information, gå till: www.comhemgroup.se

Kundservice är en central funktion för Com Hem då det är hos oss det flesta kundmöten äger rum. Kundservice kontor är placerade i Härnösand, Örnsköldsvik och Sundsvall. Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna trivs tillsammans. Kundservice utgör i dagsläget den största försäljningskanalen på Com Hem.

Vi erbjuder dig;

• Stimulerande jobb med härlig teamkänsla
• Ett coachande och närvarande ledarskap
• Gedigen grundutbildning och kontinuerlig utbildning för att behålla och utveckla goda kunskaper
• Goda förmåner
• Stora möjligheter till bonus,provision och karriärutveckling!

Publiceringsdatum
2015-02-24

Dina arbetsuppgifter
Som kommunikatör inom teknisk support hanterar du samtal om våra produkter och tjänster inom TV och Bredband. Förutom att ge support till våra kunder arbetar du även med aktiv försäljning i samtalen.
Du arbetar mot att nå uppsatta mål inom försäljning, kundnöjdhet, kvalitet och effektivitet, vilket följs upp kontinuerligt.

Kvalifikationer
• Godkända gymnasiebetyg
• Kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
• Kan arbeta kvällar och helger

Det är meriterande om du har erfarenhet av teknisk problemlösning, kundservice och/eller försäljning. Du har ett stort tekniskt intresse, god systemförståelse och kan på ett pedagogiskt sätt förklara lösningar till våra kunder. Du är tydlig i din kommunikation och lyhörd för kundens behov. Du triggas av att arbeta i en resultatinriktad miljö.

Du kommer att arbeta schemalagt tillsammans med ditt team under varierande arbetstider. Vi har öppet vardagar 8-21 och helger 9-18.

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning som övergår i tillsvidareanställning.

Anställningen inleds med en gedigen grundutbildning på heltid med start 27 april

Utbildningen är en kombination av teori och praktik och leder till bästa möjliga utgångspunkt för fortsatt arbete på Com Hems olika supportavdelningar.

Kontakt
Vid frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta HR, Eva-Lisa Söderhäll eller Zara Löfman på 08-553 630 00.

Som en del i rekryteringsprocessen ingår personlighetstest som skickas till dig via mail när sista ansökningsdagen har gått ut. OBS! Sista ansökningsdag är den 15 mars.

Välkommen med din ansökan!

Facklig kontakt
Seko: Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com

Unionen: Magnus Hansson, unionen.harnosand@comhem.com

Arbetstider och omfattning
Dag/kväll/helg Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning Heltid

Ersättning
Vi tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Com Hem

Adress
Com Hem
Box 886
85124 Sundsvall

Kontorsadress
Bankgatan 13

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2180149

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Com Hem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Com Hem: