Medarbetare till vår leverantörssupport
SG Eqipment Finance / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SG Eqipment Finance i Solna Publiceringsdatum2010-07-09Beskrivning av verksamhetenVi expanderar och tar ständigt nya marknadsandelar i Sverige, vilket ställer höga krav på vår administration och våra processer. Vi söker därför en medarbetare som är driven och kan se förbättringsmöjligheter till vår Leverantörsupport på vårt kontor i Solna. Leverantörsupport är ansvariga för alla inkommande
avtal, från att de kommer in tills att de startar.
Dina arbetsuppgifterAdministrering av leasing- och avbetalningskontrakt
Skicka order till leverantörer
Utbetalningar av leverantörsfakturor
Göra bokföringsunderlag
Hantering av inkommande post & telefon
Ge god service till våra leverantörer och samarbetspartner
Utbildning och erfarenhetEkonomisk utbildning, gymnasiell eller högre
Serviceinriktad
Resultatinriktad
Öppen och utåtriktad
Gillar ett högt arbetstempo och är stresstålig
Gillar att ta initiativ och har en egen drivkraft
Bra på att se förbättringsmöjligheter
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare/heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-07-22
För mer information om tjänsten kontakta Eva Sennevall på tel 08-470 95 32 eller skicka din ansökan och CV till
eva.sennevall@sgfinans.se , eller till SG Finans, Box 1534, 171 29 Solna. Du kan även besöka vår hemsida för mer information
www.sgfinans.se. Vi vill gärna ha din ansökan senast den 22 juli
Ansökan kan skickas till e-postadress:
eva.sennevall@sgfinans.seKontaktEva Sennevall, chef Leverantör/Kundsupport,
eva.sennevall@sgfinans.seFöretagSG Eqipment Finance
AdressSG Eqipment Finance
Box 1534
17129 SOLNA
KontorsadressSolna Torg 3
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4709532
Jobbnummer 693724
Observera att sista ansökningsdag har passerat.