Medarbetare till vår Kundsupport - Telge Energi
Telge Energi AB / Kundservicejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telge Energi AB i Södertälje,
Stockholm,
Nacka,
Göteborg eller i
hela Sverige Vågar du välja att ha framtiden som kund? Är du en serviceminded person som drivs av att ge bra service till kund, ser en utvecklingspotential i allt du gör, gillar problemlösning och har ett helhetsperspektiv? Då ska du fortsätta att läsa. Nu letar vi nämligen i alla skrymslen och vrår efter personer som ska lysa upp tillvaron för Telge Energis kunder och medarbetare. Vågar vi välja varandra?
Så här säger Sara Tiger, Chef Privataffären om rollen: På vår kundsupport är vi ett gäng engagerade medarbetare som hanterar olika sorters kundärenden. Vi brinner för problemlösning, utveckling och har ett helhetsperspektiv. Du är Telge Energis ansikte utåt och ansvarar för att alltid tänka utifrån kundens behov och leverera bästa möjliga kundupplevelse.
Arbetsuppgifter och ansvar Här har du en roll där du tar hand om kundärenden, leverantörsbyten, fullmaktsregistrering och administrativa uppgifter med snabbast möjliga återkoppling till kund. Vid behov och hög belastning stöttar du även andra grupper på Telge Energi med kundärenden och coachning.
Anställning: Fast anställning samt månads- eller timanställning
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: 50% - 100%
Arbetstider: mån - tor 8-17 och fre 8-15
Plats: Södertälje
Lön: Månads- eller timlön
Vi är Telge Energi Telge Energi är elbolaget som går mot strömmen och som alltid har utmanat branschen. Först sänkte vi priserna, sen kämpade vi mot kolkraften genom att endast sälja el från förnybara källor. Nu tar vi nästa kliv i att hjälpa våra kunder att göra smarta val.
Vi arbetar agilt i ett öppet kontorslandskap med närhet till alla avdelningar. Det är enkelt för att tala med varandra och vi ger feedback för att nå bästa möjliga resultat. Vi trivs väldigt bra ihop och har tid till att skratta med varandra samtidigt som vi fokuserar för affärens bästa. Vårt långsiktiga fokus är alltid försäljning & kundnöjdhet.
Läs mer på
www.telgeenergi.se .
Vår önskelista Vi är nyfikna på dig! För att vara aktuell till den här tjänsten har du minst gymnasieutbildning och erfarenhet av serviceyrken. Den här rollen passar dig som brinner för kvalitet och service. Med god social kompetens och personlig mognad har du förståelse och kan bemöta olika behov hos våra kunder. Du känner dig bekväm i telefon och mejl, och strävar alltid efter att ge det där lilla extra i kontakt med kunden. För att trivas hos oss bör du vara flexibel, utåtriktad och engagerad. För att lyckas så ser vi gärna att du har en grundläggande positiv inställning och viljan att bli bäst på det du gör. Du har ambitiösa målsättningar och du motiveras av personlig feedback. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet för den här tjänsten. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska och kunskaper i Office-paketet är andra förmågor som vi tror behövs för den här tjänsten.
Plus i kanten Ingen är perfekt, men om du har erfarenhet av något eller några av följande så är det ett plus för oss: elhandel, inkasso- och fakturahantering, arbete i CRM-system samt är flerspråkig.
Hör av dig idag! Vänta inte, vi vill veta mer om dig! Ansök därför så snart som möjligt, och allra senast 15 december 2022. Eftersom vi har flera vakanser tillsätts tjänsterna löpande.
Ta kontakt Undrar du något om tjänsten? Då är det Linnéa Parde, tf Gruppchef Kundsupport du ska kontakta på 08-550 221 81. Frågor om rekryteringsprocessen hjälper gärna HR-strateg Titti Jardetun till med, 08-550 210 46. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Marcus Lindvall för SACO, du når båda på 08-550 220 00.
Våga välja Telge Kom och jobba i expansiva och färgstarka Södertälje kommun! Här väntar 100 000 invånare på att du ska göra skillnad i deras vardag, och 870 medarbetare väntar på sin nya kollega. Telge är leverantören med en hel kommun som både arbetsgivare och kund. Vi är koncernen som ger det mesta av det bästa inom bostäder, fastigheter, energi, nät, tillväxt, återvinning, hamn och inköp. Som förvandlar vår vinst till Södertäljebornas, bokstavligen och dagligen, för att skapa ett bättre, smartare och mer hållbart samhälle än någonsin. Frihet under ansvar, karriärsutveckling, kollegial gemenskap, bra förmåner och lean-tänk. Det är saker som våra medarbetare gillar lite extra med att jobba just hos oss.
Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Varaktighet, arbetstid
enl ök enl ök
Publiceringsdatum2022-11-18Ersättningenl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelge Energi AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telge Energi AB (org.nr 556498-8029),
http://www.telgeenergi.se Jobbnummer 7185612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.