Medarbetare till Telias kundservice

Montico HR Partner AB / Butikssäljarjobb / Borås
2018-04-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Telias kundservice" (publicerad 2018-04-19) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Montico är helhetsleverantör inom Human Resources och erbjuder tjänster inom bland annat bemanning, rekrytering, verksamhetsutveckling, omställning och rådgivning.

Med 20 års verksamhet är vi väl etablerade och auktoriserade inom samtliga våra verksamhetsområden.


Nu söker vi talanger inom kundbemötande och merförsäljning till Telias kundservice!

Arbetet utförs hos vår kund Releasy som har sina lokaler i Pulsen-huset i centrala Borås. Releasy är en kundserviceorganisation med lång erfarenhet som satsar på utveckling och arbetsglädje. Du kommer ingå i ett engagerat och härligt team på omkring 10 personer som tillsammans arbetar resultat- och lösningsorienterat mot samma mål. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en fast anställning hos vår kund. Vårt mål är rätt person på rätt plats och vi kommer att göra allt för att du ska lyckas.



Publiceringsdatum
2018-04-10

Dina arbetsuppgifter
Som kundserviceagent är du Telias ansikte och röst utåt. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att hantera inkommande kundärenden främst via telefon.

Fokus är på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov samt hitta en passande lösning. Du mäts på bland annat försäljning och kundbemötande och arbetar dagligen mot uppsatta mål tillsammans med ditt team.
För att du ska lyckas i din roll får du en grundutbildning som innehåller kunskap om Telias tjänster och system samt en sälj- och dialogstrategi baserad på beteendevetenskap.

Här du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget.

Tjänsten startar 30/4 eller 21/5 med inledande utbildning.

Din Profil

Det viktigaste för oss är att du har viljan och engagemanget till att lära dig och utvecklas. Har du tidigare arbetat med kundbemötande eller med telefon som ditt främsta arbetsredskap är det en fördel. Det är naturligt för dig att bemöta olika sorters människor med olika behov. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att göra skillnad.

Vi tror att du är målinriktad, effektiv och har en hög arbetsmoral. Flexibilitet är en värdefull egenskap då du kommer att arbeta i en miljö där det händer mycket.

Att du har gymnasiekompetens är ett krav. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt god datavana.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tjänsten är på 100%. Telias kundtjänst har öppet vardagar mellan kl. 08-19.

Ersättning
Lön enligt kollektivavtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Niklas Björklund niklas.bjorklund@montico.se 033-4000160

Företag
Montico HR Partner AB

Adress
Montico HR Partner AB
Västra vägen 14
57341 Tranås

Kontorsadress
Västra vägen 14

Jobbnummer
4073990

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: