Medarbetare till Telia kundtjänst och teknisk support

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2018-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Telia kundtjänst och teknisk support" (publicerad 2018-12-11) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Om Releasy

Releasy Customer Management är en kundserviceleverantör med mer än 30 år i branschen. Vi finns idag representerade i Linköping, Borås, Borlänge, Stockholm och Barcelona. Releasy har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Våra kunderär stora, välkända företag inom ett flertal branscher såsom resor, TV & streamingtjänster och telekom.

Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka uppvåra avdelningar som jobbar medTelias kundtjänst samt Telias tekniska supporti Borås. Tjänsterna är placerade i Releasys lokaler i Pulsen-huset.

Publiceringsdatum
2018-12-04

Arbetsuppgifter
På Teliahar du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto"den bästa kundupplevelsen".

På kundtjänst ligger fokus påabonnemang, fakturor och merförsäljning, medan supporten hanterar mer tekniska problem.

Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inget krav då vi utbildar dig på plats.Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. För den som är motiverad, engagerad och har viljan att lärafinns alla möjligheter att utvecklas inom företaget!

Profil
Som person är du serviceinriktad och lösningsorienterad. Du trivs i mötet med andra människor ochdrivs av att alltid ge det lilla extra.Du har god datorvana, ärflytande i svenska samt har goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.

Arbetstider

Din arbetstid är schemalagdunder kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 19:00. Utbildningsstart 14 januari.

Lön och förmåner

• Fast lön enligt kollektivavtal med Unionen. På Telia kundtjänst finns även möjlighet till provision.
• Friskvårdsbidrag
• Tillgång till massage på arbetstid

Är du den vi söker? Skicka din ansökan direkt då urval och intervjuer sker löpande.

Varmt välkommen till Releasy och Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4490536

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: