Medarbetare till Tele2s företagskundtjänst
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du få en bra utbildning och utvecklas i en stor organisation?
Publiceringsdatum2012-08-31FöretagetTele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. De erbjuder även Sveriges företag en komplett telefoni-lösning bestående av ett eget mobilnät och ett brett utbud av växelfunktioner vilket möjliggör en telefon - mobiltelefonen - för allt användande.Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra företagskundtjänsten som hanterar ärenden från Tele2s kontaktpersoner och de största företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Samtalen rör allmänna frågor om bolaget, deras tjänster, tekniska lösningar, fakturaärenden, abonnemangsfrågor samt felanmälan. En del av ärendena hanteras via e-post mot kunder och samarbetspartners. Du kommer även att arbeta med registreringar i olika stöd ?och administrationssystem.
Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens.
KvalifikationerVi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Du är stresstålig och noggrann i ditt arbete och drivs av problemlösning. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är i så snart som möjligt. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till förlängning eller rekrytering av kunden
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=240Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Tele2 företag
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247,
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1328679
Observera att sista ansökningsdag har passerat.