Medarbetare till teknisk support
Malmö / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö i Malmö,
Helsingborg,
Kristianstad,
Stockholm eller i
hela Sverige ConnectingSweden är ett företag med ett mycket gott rykte i branschen. Företaget har 200 anställda och arbetar uteslutande med stora kända varumärken både nationellt och internationellt.
Vi har toppmoderna lokaler med en fantastisk utsikt över Öresund från de översta våningarna på Slagthuset i Malmö. I Dagens Industri blev vi utnämnda till Gasellföretag 2009 och 2010. I Veckans affär blev vi utnämnda till Superföretag 2012. ConnectingSweden är även Sveriges högst värderade aktiebolag inom samma branch och storlek 2014.
Vi är också med i Sveriges callcenterförening Kontakta som tillsammans med SWEDMA sätter etiska regler för alla företag i branschen.
Vi har kollektivavtal som skapar trygghet.
Publiceringsdatum2014-10-15BeskrivningVi söker dig som:
• Har erfarenhet av arbete inom teknisk support.
• Har god datavana,
• Serviceinriktad, kommunikativ och säljande,
• Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
• Van att arbeta vid flexibla arbetstider och under högt tempo.
• Är ansvarsfull, initiativtagande och kan arbeta självständigt men även i team
Vi erbjuder dig:
• En spännande heltidsanställning i ett modernt kontor med bra arbetsmiljö - Fantastiska kollegor
• Möjlighet att utvecklas inom företaget
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna består i att ge teknisk support via telefon, e-post och online-chatt till våra kunder. Särskild vikt på felavhjälpning vid problem med bredbandstelefoni (VoIP) och bredband. I tjänsten ingår även att besvara övriga frågor om våra produkter och tjänster.
Ge våra kunder mer service, utöver deras primära problem/frågeställning.
Dvs. skaffa sig en överblick över kundens situation och säkerhetssälla att vi erbjuder kunden den bästa möjliga helhetslösning.
Säkerhetsställa att löften till alla kunder infrias och återkoppling alltid sker, samt att vi har accept från kund att problemställningen som gav upphov till att de kontaktade oss har lösts innan ett ärende avslutas.
Använda alla till buds stående medel för att vid varje kundkontakt ge bästa möjliga service och upplevelse till AllTeles kunder.
Arbeta aktivt för att bygga upp vår databas med kontaktuppgifter genom att samla in email adresser och mobilnummer från kund vid varje kontakt.
Rapportera generella problem och fel till arbetsledning för att förbättra våra processer, system och produkter, utifrån kundens perspektiv.
Målet är inte att uppfylla varje kunds förväntningar - utan att överträffa dem!
KvalifikationerDu har förståelse för vad riktigt god kundservice är, du är lyhörd för dina kunders behov och är en skicklig kommunikatör.
Du fungerar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor.
Kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten.
Kan behålla lugnet även om jobbet stundtals kräver att du accelererar arbetstakten.
Positiv attityd och förmåga att arbeta självständig.t
Goda datakunskaper eller teknikintresse.Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet av teknisk support är ett krav
ErsättningLön består av timlön samt provision.
Vardagar 110 kr/timme + 12% semesterersättning. Helg 110 kr/timme + OB-tillägg 15 kr/timme + 12% semesterersättning. Provision tillkommer + 12% semesterersättning.
Timlön betalas ut oberoende av säljresultat, detta ger dig som medarbetare trygghet.
Arbetstid
Arbetstiderna är varierande.
Arbetstider och omfattning100%. Tillträde: 20141103 tillsvidareanställning
ErsättningFast + rörlig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 2014/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSophia Nilson 0406227500 (växel)
FöretagMalmö
AdressMalmö
Carlsgatan 12A
21120 Malmö
KontorsadressCarlsgatan 12A
Jobbnummer 2032537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.