Medarbetare till Nordic Logistics/Customer Service

Avanzera Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vi söker en medarbetare till en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med sjukvårdsprodukter. Detta är ett uppdrag med start så snart som möjligt som kommer att pågå t.o.m. maj 2016 med möjlighet till förlängning. Tjänsten är stationerad vid det nordiska huvudkontoret i Sollentuna.

Som anställd hos oss på Avanzera har du fast månadslön och lön innevarande månad.

Publiceringsdatum
2015-10-27

Dina arbetsuppgifter
Man har en utlåningsverksamhet av ortopediska instrument som administreras från kontoret i Sollentuna. Dina dagliga uppgifter kommer att omfatta mottagning respektive utskick av försändelser, administration i ordersystemet samt kontroll och paketering. Det innebär att du tar emot returer från kund, registrerar returen i ordersystemet, kontrollerar att innehållet är komplett och funktionellt. Därefter fakturerar du kunden och gör instrumenten redo för nästa kund, paketerar och skickar.

Rollen kräver stor noggrannhet då dessa instrument används vid operationer och därför måste vara på plats i rätt tid och vara kompletta enligt ordern.

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande uppgifter som orderadministration, logistik och/eller lager. Har du erfarenhet från branschen är det meriterande. Då man arbetar nordiskt samt har engelska som koncernspråk är goda kunskaper i engelska i tal och skrift ett krav. Goda kunskaper i svenska eller något av de övriga nordiska språken är starkt meriterande. God vana av affärssystem är ett krav och har du dessutom kunskaper i JD Edwards och/eller SAP så är det meriterande.

Vi söker dig som är noggrann och trivs att samarbeta med kollegor internt och kunder externt. Viktigt är också att du trivs att arbeta som en del av ett team där man tar gemensamt ansvar för leveranserna och hjälper varandra. Det inträffar oförutsedda saker och det uppstår problem som måste lösas snabbt och smidigt, därför bör du vara lösningsorienterad med en positiv grundinställning.

Sökord: Customer Service, Supply Chain, logistik, orderhantering, kontroll

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 612
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2499205

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: