Medarbetare till Loxysoft ServiceCenter
Loxysoft AB / Supportteknikerjobb / Östersund
2017-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Loxysoft ServiceCenter" (publicerad 2019-12-10) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Loxysoft AB i Östersund,
Sollentuna,
Stockholm,
Partille,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi växer och hoppas på att hitta fler personer som vill komma med i vårt gäng och på den resa som Loxysoft gör.
ServiceCenter består idag av 10 st. serviceinriktade och kunniga medarbetare och vi behöver bli en till.
Att arbeta på vårt ServiceCenter innebär att hjälpa våra egna kunder som antingen hyr eller har köpt vårt system. Kunderna kontaktar ServiceCenter antingen via telefon eller via vårt ärendehanteringssystem. Kundens ärenden kan gälla allt från felsökning av system, till handhavande av systemet eller att utifrån kundens önskemål anpassa system eller tillämpning av det. ServiceCenter bistår även med en del internsupport till de övriga avdelningarna på Loxysoft.
Vem söker vi?
Du har troligen gått ett IT-program på gymnasiet med inriktning mot programmering och/eller databashantering. Du är mycket datorintresserad och har kunskaper kring relationsdatabaser och vet hur dessa ska hanteras. För att trivas hos oss så behöver du vara en problemlösare som kan se saker och ting i ett större sammanhang. Vi fäster stor vikt vid dina kunskaper i programmering.
Du är även serviceinriktad och gärna har du erfarenhet av att ha arbetat med support över telefon tidigare.
Vi vill att du kan kommunicera väl i tal och skrift. Då vi har internationella kunder krävs det att du behärskar engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du behärskar andra språk som exempelvis norska.
Vi kan komma att kalla till intervjuer innan ansökningstiden har gått ut.
Vi sköter rekryteringen själva och undanber oss av den anledningen kontakt från rekryteringsföretag.
OM LOXYSOFT
Loxysoft har ett egenutvecklat säljstödssystem med en telefoniserver som bas. Systemet hanterar förutom telefoni en mängd andra kontaktsätt, som e-post, sms och postutskick. Systemet är byggt för att hantera de processer som kontaktintensiva företag handskas med dagligen, alltifrån schemaläggning och planering till statistik, utskick av orderbekräftelser och backoffice-funktioner, som ljudfilsavlyssning och ordergodkännande.
Systemet kan köpas eller hyras som en tjänst. Vi är idag Sveriges ledande leverantör av uppringande system för callcenter och försäljningsföretag, och vi växer även inom inkommande trafik. I dagsläget görs 7 miljoner samtalsförsök och 20 miljoner samtalsminuter per månad i vårt hyrsystem och det används av över 1 800 samtidiga användare i Sverige och Europa.
Publiceringsdatum2017-06-13Anställningstyp/arbetstider Tjänsten är på heltid och vi tillämpar sex månaders provanställning.
Kontaktpersoner
Stefan Forsell, 063-6635025 Direktnr, 070-3209000,
stefan.forsell@loxysoft.se, VP of Customer Relations
Ansökan
Sista ansökningsdag 170731
Vi tar emot ansökan via epost:
stefan.forsell@loxysoft.seArbetsgivare
LOXYSOFT AB
BOX 153
84060 BRÄCKE
Telefonnummer: 063-183440
Mer information på
www.loxysoft.seBesöksadress
Armégränd 7
831 32 Östersund
Du har troligen gått ett IT-program på gymnasiet med inriktning mot programmering och/eller databashantering. Du är mycket datorintresserad och har kunskaper kring relationsdatabaser och vet hur dessa ska hanteras. För att trivas hos oss så behöver du vara en problemlösare som kan se saker och ting i ett större sammanhang. Vi fäster stor vikt vid dina kunskaper i programmering.
Du är även serviceinriktad och gärna har du erfarenhet av att ha arbetat med support över telefon tidigare.
Vi vill att du kan kommunicera väl i tal och skrift. Då vi har internationella kunder krävs det att du behärskar engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du behärskar andra språk som exempelvis norska.
Loxysoft har ett egenutvecklat säljstödssystem med en telefoniserver som bas. Systemet hanterar förutom telefoni en mängd andra kontaktsätt, som e-post, sms och postutskick. Systemet är byggt för att hantera de processer som kontaktintensiva företag handskas med dagligen, alltifrån schemaläggning och planering till statistik, utskick av orderbekräftelser och backoffice-funktioner, som ljudfilsavlyssning och ordergodkännande.
Systemet kan köpas eller hyras som en tjänst. Vi är idag Sveriges ledande leverantör av uppringande system för callcenter och försäljningsföretag, och vi växer även inom inkommande trafik. I dagsläget görs 7 miljoner samtalsförsök och 20 miljoner samtalsminuter per månad i vårt hyrsystem och det används av över 1 800 samtidiga användare i Sverige och Europa.
Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar provanställning.
ErsättningKollektivavtal finns på arbetsplatsen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-31
Ange följande referens när du ansöker: ServiceCenter
KontaktStefan Forsell
stefan.forsell@loxysoft.se 063-6635025
FöretagLOXYSOFT AB
AdressLOXYSOFT AB
BOX 153
84060 BRÄCKE
KontorsadressArmégränd 7
Jobbnummer 3553883
Observera att sista ansökningsdag har passerat.