Medarbetare till kundsupport i Bulgarien
Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Kävlinge,
Trelleborg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-12-04Om tjänstenVi rekryterar nu medarbetare till en spännande arbetsplats och en tjänst som kundsupport i Sofia, Bulgariens huvudstad. Du kommer att bli anställd av Sutherland Global Services som är ett globalt serviceföretag bildat 1986 verksamt inom Buisness Process Outsourcing och teknikbaserade tjänster.
Som medarbetare inom kundsupport hos Sutherland kommer du att arbeta med support gentemot deras kund Spotify. Spotify är en kommersiell musikstreamingtjänst som ger möjlighet att på ett lätt sätt hitta musik genom telefon, dator eller surfplattan. Det finns ett urval av miljontals låtar som passar alla tillfällen
Som kundsupport kommer du att arbeta med att ge support till Spotifys kunder via e-post och sociala medier. Ditt uppdrag blir att se till att deras kunder förses med en service i världsklass!
Huvudsakliga ansvarsområden är:
• Ansvarar för att leverera stöd som resulterar i en positiv kundupplevelse
• Uppnå överenskomna nyckeltal (CSAT, produktivitet, QA)
• Arbeta aktivt för att säkerställa eventuella frågor hanteras inom lämpliga tidsramar
• Arbeta för att säkerställa att arbetsplatsen i Sofia bibehåller en professionell och positiv miljö
• Delta i projekt och aktiviteter när så behövs
ProfilDu har tidigare arbetat med kundorienterat arbete så som exempelvis kundtjänst eller annat serviceyrke, troligtvis har du även en utbildning inom service. För att kunna utföra arbetet på ett bra sätt måste du tala och skriva svenska flytande samt ha väldigt goda kunskaper i engelska språket. Har du erfarenhet från att ha arbetat teknisk industri är det meriterande.
Du som söker är kreativ, en god kommunikatör och en person som är duktig på att fatta egna beslut. För att lyckas i tjänsten måste du ha ett inre driv och en entusiastisk inställning till saker du tar dig an. Det är viktigt att du är en mästare på att ge service i världsklass och att du är kvalitetsmedveten. Vidare är du en teamplayer med goda sociala färdigheter och förmåga att trivas i en föränderlig arbetsmiljö.
Vi erbjuder
Sutherland erbjuder en konkurrenskraftig lön och bra förmånspaket med sjukförsäkring, livförsäkring, matkuponger, förmånskort etc. Det finns bonussystem som man som anställd tar del av och möjlighet till internutbildningar samt teambuildingaktiviteter. Kontoret ligger på bra läge i centrala Sofia och arbetsmiljön är god och prioriterad. Vid ankomst får du hjälp med boende och att komma till rätta i staden av lokala representanter från företaget.
Om verksamheten
Sutherland Global Services tillhandahåller tjänster så väl inom back-office som kundbemötande front-officetjänster. De har sitt huvudkontor i Rochester, New York, USA, sysselsätter över 36.000 yrkesverksamma och har över 60 globala leveranscenter i USA, Australien, Brasilien, Bulgarien, Kanada, Kina, Colombia, Egypten, Estland, Indien, Jamaica, Malaysia, Mexiko , Marocko, Filippinerna, Slovakien, Sverige, Förenade Arabemiraten och Storbritannien.
Sutherland i Bulgarien består av ett internationellt och mångkunnigt team med medarbetare från olika bakgrunder, kulturer och nationaliteter som skapar en dynamisk arbetsmiljö. Just Bulgarien är känt världen över för sin gästfrihet och acceptans av olika kulturer, det är inte bara ett känt turistmål utan ett hem för invånare från hela världen.
2008 öppnade Sutherland en flerspråkig kundtjänst i Bulgarien som i dagsläget är ett nav och har vuxit till cirka 1000 anställda fördelade mellan tre platser runt om i landet, två i Sofia och ett i Burgas. Deras team av professionella medarbetare erbjuder teknisk support och kundservice på mer än 16 europeiska språk.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2825
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Nordberg 0735179038
johan.nordberg@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Göran Olsgatan 2
21120 Malmö
KontorsadressGöran Olsgatan 2, Malmö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2561382
Observera att sista ansökningsdag har passerat.