Medarbetare till kundsupport
Questback Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm Questback är den marknadsledande leverantören inom webbaserade undersöknings/enkätverktyg i Skandinavien. Vi hjälper företag och organisationer att framgångsrikt arbeta med feedback från kunder och personal. Vårt enkätverktyg används av fler än 3.000 företag runt om i Europa. Totalt är vi fler än 130 medarbetare fördelat på 16 länder. Vi har under flera år fått utmärkelser såsom Gasellföretag, Superföretag, Deloitte Fast 50 och Deloitte Fast 500 för vår snabba tillväxt. I Sverige är vi ett trettiotal medarbetare på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Till vårt kontor i centrala Stockholm söker vi nu ytterligare en duktig medarbetare till vår avdelning för kundsupport, utbildning och kvalitetssäkring (Customer Success Team).
Vår uppgift är bland annat att se till att våra kunder alltid får snabb, bra och pedagogisk support på vår produkt. Din roll innebär att bistå med kvalificerad kundsupport, där produktinformation, felsökning, instruktioner och dokumentation ingår. Du kommer tillsammans med dina kollegor att huvudsakligen arbeta med kundkontakter via telefon och e-post.
För rätt person finns det på sikt goda möjligheter att bland annat ansvara för utbildningar och vidareutvecklas inom företaget.
Vi söker en person som har goda IT-kunskaper och en pedagogisk läggning. För att passa i rollen bör du vara glad, positiv och noggrann. Du ska kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift, även på engelska. Det är viktigt att du har god förståelse för hur IT-miljöer är uppbyggda samt att du har goda kunskaper i HTML. Vi värdesätter om du också har goda kunskaper i Excel.
Det är meriterande om du har kunskap inom statistik och undersökningar.
Låter det intressant?
Skicka in din ansökan samt CV till
jobb@questback.seOm du har frågor kan du ringa till Mia Jedborn, ansvarig för Customer Success Team i Sverige, på telefon: 08-440 88 15
Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person. Besök oss gärna på:
www.easyresearch.se eller
www.questback.seVälkommen att börja jobba i vårt glada gäng!
Vänliga hälsningar
Questback Sweden AB
Publiceringsdatum2009-05-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Dagtid
ErsättningFast lön
• provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-04
Heltid/Dagtid
Ange följande referens när du ansöker: QBS09
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@questback.seKontaktMia Jedborn, 08-4408815
FöretagQuestback Sweden AB
AdressQuestback Sweden AB
DROTTNINGG 78
11136 STOCKHOLM
KontorsadressDROTTNINGG 78
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408800
Jobbnummer 451502
Observera att sista ansökningsdag har passerat.