Medarbetare till Kundserviceteam

Ny Position I Sverige AB / Administratörsjobb / Tranås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Tranås, Boxholm, Ödeshög, Kinda, Mjölby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ny Position I Sverige AB i Tranås, Ödeshög, Kinda, Mjölby, Haninge eller i hela Sverige

Välkommen till Tranås ? Du behövs! Tranås ligger i ett av Sveriges mest spännande och expansiva områden nära till Linköping och Jönköping. Vi erbjuder en hög livskvalitet, med ett starkt näringsliv och en sjönära natur i en klassisk handelsstad och har slagläge inför framtiden. I Tranås har kända varumärken som IVT, Stiga, EFG och Cheap Monday sett dagens ljus.
Tranås Energi AB och dotterbolaget Tranås Energi Elförsäljning AB distribuerar och säljer el, fjärrvärme och energitjänster till drygt 10 000 elkunder och drygt 1 000 fjärrvärmeleveranspunkter. På Tranås Energi bidrar 35 anställda, med kundnära perspektiv och lokal närvaro, till att ge boende och företag i Tranås kommun med omnejd hög servicenivå och trygga leveranser till ett konkurrenskraftigt pris. Tranås Energi AB ingår i koncernen Tranås Stadshus AB, som är helägt av Tranås kommun. För mer information se vår hemsida www.tranasenergi.se
Vi söker en administrativt inriktad person som kommer att ingå i vårt kundserviceteam. Tjänsten är både administrativ och kundtjänstinriktad, men med betoning på det administrativa. Vid arbete med den administrativa delen arbetar du i nära samarbete med bolagets VD gällande vår kravverksamhet dvs. påminnelser, bokföringsorder, registreringar. Du har även ansvar för debitering av VA och renhållning. Vidare hanterar du avtal samt fakturering. I kundserviceteamet handlar det om att hantera olika frågor från kunder, ge service och lösa problem. Merparten av kundkontakterna sker via telefon.
Som person är du strukturerad och har god förmåga att planera. Du är van att arbeta både självständigt och i grupp. Till din läggning är du öppen, flexibel och har tålamod. Andra viktiga egenskaper för tjänsten är noggrannhet, lyhördhet, känsla för service. Du har lätt för att uttrycka dig både i tal och i skrift. Du rapporterar till VD.
Vi tror att du har relevant gymnasiekompetens med inriktning mot Ekonomi, Handel och kontor. Du har arbetat några år som administratör och har erfarenhet av kundservice. Vidare tror vi att du har kunskaper i affärssystem och är en van IT-användare. Tidigare erfarenheter från energibranschen är meriterande. Tjänsten är på 75%-100%. Vi söker dig som sätter guldkant på rutinerna och tycker om de administrativa göromålen.
I denna rekrytering samarbetar vi med Ny Position. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jeanette Boström 0140-300 25 eller Helen Einarson 036-16 06 30. Vi önskar din ansökan på www.nyposition.se senast den 23 januari 2011.

Publiceringsdatum
2010-12-21

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-23
Ange följande referens när du ansöker: Kundserviceteam
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Jeanette Boström

Företag
NY POSITION I SVERIGE AB

Adress
NY POSITION I SVERIGE AB
LUGNAVÄGEN 5
57361 SOMMEN

Kontorsadress
LUGNAVÄGEN 5
TRANÅS

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0140-300 25

Jobbnummer
806752

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ny Position I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ny Position I Sverige AB: