Medarbetare till kundservice/customer success-team
Visma Advantage AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma Advantage AB i Stockholm,
Solna,
Karlstad eller i
hela Sverige Vismakoncernen är den ledande leverantören av produkter och tjänster inom programvara, outsourcing, inköp, betalning, butiksdata, IT-projekt, anbud och upphandling. 7.440 anställda, varav drygt 1.500 i Sverige, förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 400.000 kunder i både privat och offentlig sektor. 2015 uppgick nettoomsättningen till 8.338 miljoner norska kronor. Visma AS är moderbolag i koncernen, som ägs av KKR, HgCapital, Cinven och Vismaledningen.
Hos Visma Advantage vet vi att ju mer våra kunder använder vår tjänst desto mer tid och pengar sparar de. Därför söker vi nu ytterligare en person till vårt kundservice/customer success-team, med placering i Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: att utbilda och engagera våra kunder i vår inköpsportal, för att de ska kunna göra smartare inköp.
Vi söker dig som tycker om att jobba med utbildning och service, och som kan ge våra kunder ett personligt och professionellt bemötande. Du är pedagogisk, engagerande och övertygad om att service är en känsla. Onboardingspecialistens mål är att aktivera och lära upp nya och befintliga kunder i Visma Advantage inköpsportal. Att ta hand om kunderna på bästa möjliga sätt, besvara deras frågor samt genom utgående samtal hjälpa dem att komma igång och använda fler av de avtal vi förser dem med via vår portal. Arbetet innefattar även uppföljning av befintliga kunder, där vi genom utgående samtal ser till att våra kunder maximerar effekten av relationen med Visma Advantage i allmänhet och av sina inköpsavtal i synnerhet.
Vi ansvarar även för inkommande samtal, chatt och e-post, samt olika administrativa uppgifter. Du blir särskilt viktig när det kommer till att lära upp nya kunder och aktivera befintliga. Och du förväntas därmed kunna arbeta brett med kundservicetypiska uppgifter. ?
För att lyckas i din tjänst ser vi gärna att du är serviceinriktad, initiativrik och pedagogisk. Du bör ha en god social förmåga och vara en vass problemlösare. Du har datorvana, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt gillar att jobba i team. Vi lägger självklart stort värde vid din personlighet och inställning. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning och/eller tidigare erfarenhet från liknande uppgifter. En grundförståelse i företagande gör det också enklare för dig att se våra kunders inköpsbehov och därmed det värde vi tillför företag på den svenska marknaden.
Publiceringsdatum2016-12-09Så ansöker duTjänsten är på heltid och en tillsvidareanställning med tillträde så snart som möjligt. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Mattias Erasmie, 0733528181
Vi arbetar aktivt med friskvård och erbjuder en modern och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till inflytande och att få jobba med spännande projekt. Vi tror på att nöjda medarbetare ger nöjda och glada kunder.
Om du tycker detta verkar vara intressant tjänst och vill jobba på ett framgångsrikt och kul företag -hör av dig nu. Vi väntar på din ansökan!
Visma Advantage är ett snabbt växande företag inom Visma-koncernen. Vår verksamhet är inriktad på att effektivisera, förenkla och sänka små och medelstora företags inköpskostnader. Vår inköpsportal samordnar i dag inköp för över 15. 000 företag - gemensamt för dem är att de vill betala så lite som möjligt för exempelvis kontorsmateriel, drivmedel och frakter.
Varaktighet, arbetstid
Dagtid -
ErsättningFörhandling
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMattias Erasmie +46 733528181
FöretagVisma Advantage AB
AdressVisma Advantage AB
Box 34154
10026 Stockholm
KontorsadressRålambsvägen 17, 8 tr
Jobbnummer 3205545
Observera att sista ansökningsdag har passerat.