Medarbetare till Kundcenter i Uppsala (heltid)

Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Uppsala, Östhammar, Håbo, Enköping, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant lösning.

Välkommen till ett team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.

Om tjänsten

Som Serviceagent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunden och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.

Alla nya medarbetare kommer få den utbildning som krävs för tjänsten.

Dina fokusområden blir att:


• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer, där du informerar och uppmuntrar kunderna att använda alla våra kanaler.
• Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet.
Din profil

Vi söker dig som har tidigareerfarenhet av service och ett genuint intresse av kunden.

Du:


• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
• Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidrar till ett öppet och positivt klimat.
• Tar till dig ny teknik som du använder i mötet med kunden.

Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.

Mer information och skicka ansökan

Vi rekryterar nu för anställning med start i början på juni.

För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Martina Hasselgren rekrytering.3480@nordea.se. Martina är inte anträffbar under v. 12, och kommer att svara på ditt mail under v. 13.

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2 april.

I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Läs mer.

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-20

Ersättning
Månadslön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Hasselgren rekrytering.3480@nordea.se

Företag
Nordea Bank AB

Adress
Nordea Bank AB
Strandbodgatan 1
75323 Uppsala

Kontorsadress
Strandbodgatan 1

Jobbnummer
3385678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: