Medarbetare till Ineras support - Inera AB - Butikssäljarjobb i Stockholm
Medarbetare till Ineras support
Inera AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Inera AB i Stockholm
2025 ska Sverige vara bäst i världen på att använda digitaliseringens möjligheter för att nå en god och jämlik hälsa och välfärd. På Inera är vi med och förverkligar den e-hälsovisionen. Med hjälp av smarta digitala lösningar kan verksamheterna effektiviseras och kostnader sänkas. Tjänsterna kan stödja kontakten mellan invånare och regioner - eller kommunverksamheter, samt ge medarbetare i verksamheterna effektiva arbetsverktyg. Idag utvecklar och förvaltar Inera ett flertal digitala tjänster, bland dem 1177 Vårdguiden, arkitektur- och infrastrukturtjänster, kunskap- och verksamhetsstöd. Läs mer om oss och våra tjänster på www.inera.se.
Börja jobba hos oss i vår support!
Inera Support är Ineras funktion som hanterar alla frågor om de nationella e-hälsotjänsterna. Du kommer att spela en viktig roll i att tillgodose våra kunder behov. Supporten har öppet dygnet runt och året runt. Som medarbetare kommer du att arbeta mån-fre 8-17 eller ha en beredskapsvecka mån-fre 17-08, lörd och sön, hela dygnet. Beredskap innebär att du jobbar hemifrån.
Dina ansvarsområden
Ta emot inkommande ärenden via telefon och e-post
Ansvara för ärendehantering i Ineras ITSM system Marval.
Ge stöd och support åt användare i verksamheten, tjänsteägare/förvaltare på Inera samt Ineras leverantörer.
Analysera och se samband mellan olika tjänster för att kunna härleda varifrån felet kommer och sedan eskalera ärendet vidare inom verksamheten.
Skapa mallar, instruktioner och checklistor som krävs för en effektiv supporthantering.
Kontinuerligt arbeta med förbättring av befintliga instruktioner, rutiner etc. som utgör basen för kunskapsdatabasen.
Hålla utbildningspass för nya kollegor.
Det är bra om du känner till ITIL och kan läsa och följa processer. Det är en fördel om du har jobbat inom vård, kommun eller landsting, men inget krav.
Du behöver du vara stresstålig, noggrann och tycka om när det är en mix av nya samt återkommande uppgifter. Du har en problemlösande analysförmåga, och en god förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.
Service och kvalitet är en självklarhet för dig då du alltid strävar efter nöjda kunder. Du brinner för att ge bästa tänkbara service till våra kunder. Passion, högt driv, engagemang med personligt ansvar att leverera kundnöjdhet. Du driver självständigt ärende från start till slut med hjälp av förvärvad kunskap, kunskapsdatabasen eller kollegor om så behövs. Du har förmåga att snabbt ta till dig stora informationsmängder.
Publiceringsdatum
2021-02-10
Bakgrund
Goda datorkunskaper
Erfarenhet av Marval eller annat ITSM-system
Grundläggande kunskap i engelska
Erfarenhet av att arbeta via telefon
Erfarenhet av arbete i en användarsupport
Vana av att arbeta när det blir stressigt utan att tappa fokus
Egenskaper som behövs för detta jobb:
Intresse för service
Ett professionellt förhållningssätt till kunder.
Tycka om att arbeta med förbättringar
Vara flexibel och lyhörd
Vara en uttalad lagspelare som tar stort eget ansvar
Duktig på att kommunicera med kunder och kollegor
Problemlösare
Driven och självgående
Noggrann
Varaktighet och tillträde:
Tillträde enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden löpt ut. Vi erbjuder initialt 6 månaders visstidsanställning som sedan övergår i en fast anställning.
Vi kommer främst att hålla intervjuerna digitalt pga pandemin.
Frågor om tjänsten?
Gruppledare Helga Harling, 076-798 39 85
HR-generalist Nina Ingren, 070-327 70 30
Fackliga frågor, Susanne Eriksson: 072-517 34 83
Vi undanber oss all hjälp med rekrytering!
Varaktighet, arbetstid
-
Ersättning
Enligt överenskommelse
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Företag
Inera AB
Jobbnummer
5568810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Sökord
Inera AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Inera AB i Stockholm
2025 ska Sverige vara bäst i världen på att använda digitaliseringens möjligheter för att nå en god och jämlik hälsa och välfärd. På Inera är vi med och förverkligar den e-hälsovisionen. Med hjälp av smarta digitala lösningar kan verksamheterna effektiviseras och kostnader sänkas. Tjänsterna kan stödja kontakten mellan invånare och regioner - eller kommunverksamheter, samt ge medarbetare i verksamheterna effektiva arbetsverktyg. Idag utvecklar och förvaltar Inera ett flertal digitala tjänster, bland dem 1177 Vårdguiden, arkitektur- och infrastrukturtjänster, kunskap- och verksamhetsstöd. Läs mer om oss och våra tjänster på www.inera.se.
Börja jobba hos oss i vår support!
Inera Support är Ineras funktion som hanterar alla frågor om de nationella e-hälsotjänsterna. Du kommer att spela en viktig roll i att tillgodose våra kunder behov. Supporten har öppet dygnet runt och året runt. Som medarbetare kommer du att arbeta mån-fre 8-17 eller ha en beredskapsvecka mån-fre 17-08, lörd och sön, hela dygnet. Beredskap innebär att du jobbar hemifrån.
Dina ansvarsområden







Det är bra om du känner till ITIL och kan läsa och följa processer. Det är en fördel om du har jobbat inom vård, kommun eller landsting, men inget krav.
Du behöver du vara stresstålig, noggrann och tycka om när det är en mix av nya samt återkommande uppgifter. Du har en problemlösande analysförmåga, och en god förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.
Service och kvalitet är en självklarhet för dig då du alltid strävar efter nöjda kunder. Du brinner för att ge bästa tänkbara service till våra kunder. Passion, högt driv, engagemang med personligt ansvar att leverera kundnöjdhet. Du driver självständigt ärende från start till slut med hjälp av förvärvad kunskap, kunskapsdatabasen eller kollegor om så behövs. Du har förmåga att snabbt ta till dig stora informationsmängder.
Publiceringsdatum
2021-02-10
Bakgrund






Egenskaper som behövs för detta jobb:









Varaktighet och tillträde:
Tillträde enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden löpt ut. Vi erbjuder initialt 6 månaders visstidsanställning som sedan övergår i en fast anställning.
Vi kommer främst att hålla intervjuerna digitalt pga pandemin.
Frågor om tjänsten?



Vi undanber oss all hjälp med rekrytering!
Varaktighet, arbetstid

Ersättning
Enligt överenskommelse
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Företag
Inera AB
Jobbnummer
5568810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Sökord