Medarbetare till helpdesk ref nr 10/08
Tomelilla Kommun, Gemensam administration / Supportteknikerjobb / Tomelilla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Tomelilla,
Ystad,
Sjöbo,
Simrishamn,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tomelilla Kommun, Gemensam administration i Tomelilla Team Medborgarservice
söker
Medarbetare till helpdesk
Du kommer att tillhöra arbetslaget Info/IT som idag består av 7 personer.
Publiceringsdatum2008-02-14Dina arbetsuppgifterHuvuduppgiften består mestadels av att sitta i vår helpdesk/support telefon. Men du kommer även att få jobba med drift, felsökning, installation och uppgraderingar. Under vissa perioder kommer du även att hjälpa till med att sitta i kommunens infodisk.
Arbetsplats
Arbetslag Info/IT i kommunhuset
KvalifikationerFör att du ska trivas i rollen tror vi att du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har teknisk utbildning, erfarenhet av drift och kunskap om nätverk och kommunikation, servrar och operativsystem. Kunskap om både Microsoft-nätverk och Novell-nätverk är ett krav.
Du som söker skall vara självständig, drivande och resultatinriktad. Det är mycket viktigt att du har en stor social förmåga då du kommer i kontakt med många personer under en arbetsdag. En förutsättning för att klara jobbet är att du är bra på att förklara och dokumentera.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid, allmän visstidsanställning fr o m 1 mars t o m 30 september 2008. Tjänstgöring måndag-fredag
ErsättningFast lön. Individuell lönesättning.
KontaktMikael Göransson, 0417-182 26, arbetslagsledare
Så ansöker duVälkommen med din ansökan! Ange tidigaste tillträdesdag och löneanspråk i ansökan.
Sista ansökningsdag 2008-02-27
Ange följande referens när du ansöker: 10/08
Vi tar emot ansökan via epost:
kommun@tomelilla.seFöretagTomelilla Kommun, Gemensam administration
27380 TOMELILLA
Telefonnummer: 0417-18000
E-postadress:
kommun@tomelilla.seMer information på
http://www.tomelilla.se Jobbnummer 130329
Observera att sista ansökningsdag har passerat.