Medarbetare till Helpdesk
Citroën Sverige AB / Maskinreparatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla maskinreparatörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Citroën Sverige AB i Stockholm PSA Peugeot Citroën Assistans söker ny medarbetare till vår helpdesk för Norden. Fysisk placering blir i Citroën Sverige AB:s lokaler som är belägna i Lunda företagsområde, Spånga i nordvästra Stockholm.
Vi söker dig som har kvalificerad erfarenhet av multiplexsystem och felsökning, helst med erfarenhet från Peugeot och/eller Citroën.
Du kommer att arbeta med felsökningar och tekniska lösningar gentemot våra återförsäljare och verkstäder via e-mail. Ansvarsområdet täcker Norden, på lokalt språk (svenska / danska / norska).
Publiceringsdatum2009-04-15Profil• Gärna ca 5 års verkstadserfarenhet inom bilindustrin
• Gedigna kunskaper inom fordonskonstruktion, el/diagnostiska system
• Goda PC-kunskaper
• Lätt att kommunicera i tal och skrift
• Analytisk förmåga
• Förmåga att arbeta i team
• Goda kunskaper i engelska
• Ytterligare Nordiskt språk är meriterande
Vi erbjuder:
För rätt person erbjuder vi en utmanade och även personligt utvecklande tjänst i en expansiv bransch.
Vi utbildar dig på plats i såväl teknik som helpdeskfunktion. Är detta en utmaning för dig?
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Vi tillämpar provanställning i 6 månader.
ErsättningFast lön
Kollektivavtal med Unionen finns.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-05-15
Ange följande referens när du ansöker: Helpdesk
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@citroen.comKontaktPeter Jansson, Helpdesk Manager, 070-461 83 29,
peter.jansson@mpsa.comFöretagCitroën Sverige AB
AdressCitroën Sverige AB
163 88 SPÅNGA
16355 SPÅNGA
KontorsadressFinspångsgatan 54 B
Lunda, Spånga
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6878600
Faxnummer: 08-4745397
E-postadress:
ansokan@citroen.com Jobbnummer 433844
Observera att sista ansökningsdag har passerat.