Medarbetare till fakturasupport!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vi söker nu medarbetare som ska arbeta med fakturasupport för Telias företagskunder. Start är den 15/10 och du kommer då att genomföra en utbildning på 2 veckor för att få de bästa förutsättningarna att komma in i din roll. Tjänsten är placerad i Linköping i Releasys lokaler i Mjärdevi.

Publiceringsdatum
2018-09-27

Dina arbetsuppgifter
Somkundtjänstmedarbetare inom fakturasupport kommer du att hantera inkommande telefonsamtal och mail från företagskunder, där du representerar Telia.Tillfakturasupporten vänder sig kunderna med ärenden gällande exempelvis faktura ändringar och ditt uppdrag är att påbästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Profil
Vi söker dig som brinner för service och som vill växa i din karriär. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundupplevelse. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande och effektiv. Vi vill att man har fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Det är meriterande om du har:

• Tidigare erfarenhet av att arbeta med support/kundtjänst.
• Erfarenhet av arbete inom mobiltelefoni/bredband etc.
• Kunskaper inom företagsekonomi, organisationslära etc.

Vad kan vi erbjuda dig?

• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får ansvara för att hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• En rolig arbetsplats med engagerade Teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.

• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

• Du har möjlighet att gå på massage under arbetstid.

Utvecklingsmöjligheter:
Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din Teamleader för din fortsatta utveckling.

Arbetstider:
Vi har öppet vardagar 8-17 -helger och röda dagar är kundtjänsten stängd.

Omfattning:
Provanställning 100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med en utbildning där du bekantar dig med Releasy samt uppdragsgivaren du är tilltänkt för. I utbildningen lär du dig atthantera det optimala kundmötet i telefonoch de stödsystem som du kommer att arbeta med.

Start:
15 oktober 2018

Så ansöker du
Skicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-10-09. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Evelina Sundqvist - evelina.sundqvist@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Sundqvist evelina.sundqvist@releasy.se 0790750007

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge

Kontorsadress
Kupolen 107, Borlänge

Jobbnummer
4370986

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: