Medarbetare till driftcenter/kundtjänst
Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Är du en nyfiken och strukturerad person med ett öga för detaljer? Vi söker nu en ny kollega till rollen som driftcentermedarbetare i Kista. Vill du bli en del av vårt härliga team?
Om rollen
Som driftcentermedarbetare i Coors Driftcenter blir du en del av ett team som tillsammans har ansvar över den dagliga hanteringen, beredningen och planeringen av inkommande ärenden till Coors kunder i Stockholm. Kunderna som Coor bemöter har ett brett verksamhetsområde, som bland annat bostäder, gallerior och industrier.
Rollen utgör ett utmanande administrativt och koordinerande arbete med varierande arbetsuppgifter. Du fyller en viktig roll att säkerställa leveranserna till några av våra större kunder med en nära anknytning till ett geografiskt område.
Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantering av inkommande ärenden såsom felanmälningar, fakturahantering, leverantörsbeställningar och övriga ekonomiska frågor
• Bistå som stöd åt chefer, arbetsledare, drifttekniker och våra kunder
• Löpande kontakt och nära samarbete med avtalsansvariga, underentreprenörer, leverantörer och beställare hos kunden
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Kista och du är schemalagd vardagar mellan klockan kl. 07-16.
Vår kandidat
Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller motsvarade utbildning med erfarenhet från en liknande tjänst där du arbetat med administrativa uppgifter och ekonomihantering. En digital mognad är ett krav, du har både vana och intresse för att arbeta i datasystem för att snabbt kunna sätta dig in i våra verktyg.
Vi ser att du har mycket god svenska och engelska i tal och skrift, då du har många kontakter med kollegor, chefer, kunder och leverantörer dagligen. Har du utbildning i någon form av fastighetsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet är det meriterande.
För att trivas i rollen söker vi en social och engagerad personlighet med öga för detaljer. Vidare är du en person som arbetar med struktur och förhåller dig till gällande rutiner, samtidigt som du är stresstålig då tempot stundtals kan vara högt. Vidare är du nyfiken och tar egna initiativ och du kan arbeta både i grupp och enskilt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser gärna att du vill växa och utvecklas med oss.
Ansökan och övrig info
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar inte emot ansökningar via mail, tjänsten söker du i annonsen på vår hemsida med CV och personligt brev.
För mer information om rollen vänligen kontakta rekryterande chef Lisbeth Thiger på
Lisbeth.thiger@coor.com.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 8499885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.