Medarbetare Till Back-Office It-Drift Hos Dgc

Personalpoolen Mellansverige AB / Supportteknikerjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.

DGC växer och söker medarbetare till vårt affärsområde IT-drift
för att ytterligare förstärka vårt team.

DGC är en nätoperatör som utvecklar och säljer datakommunikations-, drift- och telefonitjänster till den svenska företagsmarknaden och offentliga förvaltningar i ett eget rikstäckande nät. DGC grundades 1987 och DGCs aktie är noterad på NASDAQ OMX Stockholm. För mer information om DGC, se www.dgc.se

Vi söker dig med ett stort intresse för IT-drift och teknik, som är serviceinriktad, prestigelös och har en god administrativ förmåga och som vill arbeta inom Backoffice.

Publiceringsdatum
2014-10-14

Dina arbetsuppgifter
På Backoffice kommer du att vara spindeln i nätet. Din roll kommer att vara central och vikten av att leverera god service med hög noggrannhet är i fokus.

Vårt Backoffice IT-drift team är en central funktion inom affärsområdet IT-drift och som hanterar ordermottagning från våra kunder och egen personal via e-post och telefon, orderläggning i våra ärendehanteringssystem, uppföljning, rapportering samt framtagande av fakturaunderlag till ekonomiavdelningen. 

Du kommer i ditt arbete även att ha löpande kontakt med tekniker och säljare för att gemensamt hitta fram till nya sätt att hantera olika förfrågningar.

Höga krav ställs på flexibilitet, ordning och reda samt känsla för service.

Utbildning och erfarenhet
Du som söker tjänsten har en relevant utbildning och kommunicerar väl i både tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet från försäljning eller administration inom IT-drift är det meriterande.

Annan lämplig bakgrund kan vara om du t.ex. arbetat med supporttjänster eller har annan erfarenhet från IT-drift och känner att du nu vill utvecklas mer åt det administrativa hållet men med stort fokus på det tekniska. Tjänsten är på 100 % måndag till fredag.

Vi vill ha ditt personliga brev och CV på www.personalpoolen.se/jobb senast den 17/10 2014, men urval kommer ske löpande. Har du frågor om tjänsten kontakta Pernilla Dawidson på 019-12 60 59.

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Dawidson, konsultansvarig 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
11343 ÖREBRO

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2030501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: