Medarbetare till Åhléns Kundservice

Åhléns / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Åhléns i Stockholm, Uppsala, Västerås, Norrköping, Gävle eller i hela Sverige

Vi på Åhléns är stolta över att vara ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi har idag 69 fina varuhus runt om i hela Sverige och e-handel via åhléns.se. Företaget grundades redan 1899 som ett litet postorderföretag i Insjön i Dalarna men har vuxit till att idag omsätta 4,8 miljarder och våra 3 000 skickliga medarbetare möter 80 miljoner kunder varje år. Vi är varuhuset som erbjuder en smart mix av prisvärda produkter på ett inspirerande, enkelt och lättillgängligt sätt.
Vi har ett högt engagemang hos våra medarbetare och vi brinner för att bli lite bättre varje dag. Eftersom vi är en del av Sveriges största detaljhandelskoncern Axel Johnson AB finns goda utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare.

Vi brinner för att leverera den bästa servicen till våra kunder! Gör du det också? Då vill vi att just du ansöker om att bli en del av vårt team på Åhléns Kundservice. Vi söker nu en eller flera medarbetare som kan jobba deltid hos oss. Anställningen omfattar framförallt arbete under kvällar och helger, men även dagtid och utökade arbetstider kan förekomma vid behov.
Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag.
Vi erbjuder dig
Arbetet innebär att via telefon, mail och i sociala medier svara på frågor om Åhléns erbjudande, e-handel och medlemskap. Vi finns primärt till för våra kunder och medlemmar, men även som support till alla våra Varuhus. Du ingår i en grupp som alla brinner för att ge bästa service. Du rapporterar till Chef Kundservice.

Vi letar efter dig som har erfarenhet från att möta kund och brinner för service. Kunskap kring Åhléns sortiment är meriterande liksom att ha arbetat med e-handel. Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig:

god kommunikationsförmåga; talar och skriver svenska flytande och kan formulera dig bra på engelska
kunskap i sociala medier
vana att söka information
bekväm med att arbeta i många system samtidigt

För att lyckas i rollen ser vi att du känner ett starkt engagemang för kunden, är utåtriktad och kan agera självständigt. Du har lätt för att lära och arbetar lika bra självständigt som i team. För att trivas med arbetet måste du klara av att arbeta i högt tempo utan att kompromissa med service och kvalitet samt ha lätt för att prioritera när det är mycket att göra. Det är viktigt att du är flexibel med arbetstider och kan stötta upp när det behövs.
Tjänsten är en Visstidsanställning t.o.m. 2017-12-31, på deltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss under mars månad. Du är placerad på Åhléns Servicekontor på Ringvägen i Skanstull. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag!
Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!*

Varaktighet, arbetstid
Allmän visstidsanställning, deltid Till och med 2017-12-31

Publiceringsdatum
2017-02-28

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Åhléns

Adress
Åhléns
Ringvägen 100
11860 Stockholm

Kontorsadress
Ringvägen 100

Jobbnummer
3346456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Åhléns

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åhléns: