Medarbetare till administrativ backofficetjänst

Personalpoolen Mellansverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.

Vi söker för kunds räkning en medarbetare till en backofficetjänst med ekonomisk inriktning. I huvudsak kommer du arbeta med leverantörsfakturor och kontering men även en del kundreskontra.

Du skall ha någon erfarenhet från lättare ekonomiskt arbete och vara van att arbeta i ett högt tempo. Din servicekänsla skall vara hög och även din flexibilitet. Om du tidigare har arbetat inom ett logistikföretag är det en merit men inget krav.

Arbetet är på heltid och start omgående. Detta är ett bemanningsuppdrag på tre månader ev. möjlighet till förlängning.

Publiceringsdatum
2012-09-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annica Ängerek, 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
1348200

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: