Medarbetare sökes till BMW Kundrelationer
MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Stockholm,
Jönköping,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen inom affärsutveckling men också genom outsourcade helhetslösningar. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli "partner of choice" för alla våra kunder och intressenter.
MSX International söker en medarbetare till teamet som sköter Kundrelationer för vår kund BMW som under kortare tid kan ersätta ordinarie personal. I rollen som medarbetare hos Kundrelationer handlägger du dagligen kundklagomål och Goodwillförfrågningar i ett CRM-system där dator och telefon är dina främsta arbetsredskap. Syftet med tjänsten är att ge BMWs kunder förstklassigt bemötande.
Tjänsten hos Kundrelationer passar dig som är van vid att hantera ärenden via telefon och mejl som har ett fordonsintresse och som brinner för att ge förstklassig kundservice.
Omfattning och Arbetsplats:
Placering i Stockholmsområdet. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder en heltidsanställning mellan perioden juni till september där upplärning sker i maj månad. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Arbetsuppgifter:
• Svara professionellt på kundernas frågor via email och telefon.
• Säkerställa svar/lösning på kundernas problemsituationer/klagomål kring bilägarskapet.
• Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden.
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas hos Kundrelationer.
• Hantera och ta beslut i Goodwiil förfrågningar.
• Logga och bearbeta data i kundens CRM system.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en duktig problemlösare samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Då du kommer att ha mycket externa kontakter ser vi även att du är duktig på att kommunicera. Tjänsten passar dig har erfarenhet från arbete med administration och kundservice alternativt erfarenhet inom fordonsbranschen. Erfarenhet från arbete i kundrelationscenter är starkt meriterande. Vi ser också att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat samt har goda IT kunskaper. Kan du även kommunicera på finska är det meriterande.
Vi erbjuder:
Som medarbetare hos Kundrelationer kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. För rätt person är detta en unik möjlighet kunna påverka resultatet för märket och återförsäljarnätet.
I rollen kommer också att vara en viktig del i ett dynamiskt, kunnigt och dedikerat team såväl hos kund som hos MSXI. MSXI har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner.
Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Josefine Regnér, + 46 31 337 88 44, Recruitment Specialist, MSX International
Varaktighet, arbetstid
Heltid Viss tid
Publiceringsdatum2017-03-27ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMSX International Ltd
AdressMSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Jobbnummer 3399456
Observera att sista ansökningsdag har passerat.