Medarbetare Sociala Medier

Swedbank AB / Marknadsföringsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank AB i Östersund, Strömsund, Sollefteå, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige

Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.

Swedbank är banken för de många. Vi tror på mångfald och inkludering på arbetsplatsen och vi vill att våra medarbetare ska känna sig värdefulla och ha de bästa förutsättningar för att kunna utvecklas och prestera sitt bästa. Att hitta inspiration och lära av varandra driver oss framåt. Följ med oss på vår resa och läs mer om oss på: Swedbank.com/work-with-us.

Om jobbet Du kommer att vara en viktig del i en viktig grupp där vi brinner för konsten att möte kunden med det skrivna ordet. Kundernas frågor spänner över bankens samtliga områden och gruppen besvarar såväl identifierade som oidentifierade meddelanden i bankens egna kanaler samt i sociala medier. Arbetet innefattar samtidigt att vara en extraresurs för att möta kunder via telefon.

Våra arbetstider är 06:45 - 23:12 alla dagar i veckan året runt. Det öppnar upp för att kunna ha varierande arbetstider.

På Sociala Medier har vi stundtals ett högt tempo då kunderna förväntar sig snabba och korrekta svar när de kontaktar oss. I all vår kommunikation värdesätter vi kvalitet högst. Vi jobbar tillsammans och stöttar varandra för att hitta bästa möjliga bemötande och arbetssätt. Vi har väldigt god kontakt med andra enheter i banken och det är ett lysande tillfälle att lära känna bankens olika delar och knyta nya kontakter.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen En av dina största styrkor är ett eget driv att möta kunder på ett bra sätt.
Du kan hantera stressiga situationer som stundtals kan uppstå på Sociala Medier
Du trivs med att jobba i grupp, men är inte rädd för att ta egna beslut.
Våra värderingar Öppen, enkel och omtänksam är för dig ett givet förhållningssätt.
Du är tydlig i din kommunikation och innehar förmågan att anpassa dig efter mottagaren.
Även om svenska och engelska är de språk vi möter kunder på är ytterligare språkkunskaper meriterande.
Varför jobba med oss? Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö med varierade uppgifter och arbetstider. Du får många kollegor och ingår i ett team där alla hjälps åt och behövs. Vi strävar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling.

Skriftligt test är en del av urvalsprocessen. Intervjuer kommer ske löpande.

Vi ser fram emot din ansökan!

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2020-02-10

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Swedbank AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Swedbank AB (org.nr 502017-7753), http://www.swedbank.se

Arbetsplats
Swedbank Kundcenter

Jobbnummer
5088807

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank AB: