Medarbetare Sales Office med omgående start
Maxkompetens Konsult AB / Kontorsjobb / Alvesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Alvesta,
Växjö,
Hylte,
Uppvidinge,
Ljungby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Alvesta,
Växjö,
Hylte,
Uppvidinge,
Ljungby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-02-10ArbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi en medarbetare till avdelningen Sales Office. Du kommer att ingå i ett mindre team där man tillsammans jobbar med order och kundsupport. Tjänsten är med omgående tillträde och förväntas pågå minst 3-4 månader med möjlighet till fortsättning därefter.
Som medarbetare inom Sales Office arbetar du främst med:
• Orderhantering och registrering
• Leveransbevakning
• Fakturering
• Frakthantering
• Sedvanlig orderadministration och support
• Prisuppdateringar samt kontakt med externa leverantörer avseende orderplanering och leveranser
• Viss projektuppföljning och rapportering
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. För rätt person kan det efterhand finnas möjlighet till förlängning eller direktanställning hos vår kund.
ProfilVi söker dig som har en gedigen erfarenhet som orderhandläggare eller samordnare, gärna mot tillverkningsindustrin. Du är van att vara i en kommunikativ roll där du har ansvar för order och leveranser samt har du en god administrativ förmåga. Då kunderna finns runtom i världen bör du även vara trygg i att båda tala och skriva engelska.
Som person är du serviceinriktad och effektiv, du gillar tempo och är van att arbeta i ordersystem samtidigt som du ger service på telefon. Du är konkret och kommunikativ och fungerar bra både enskilt och i grupp. Vidare har du en positiv attityd till din arbetsuppgifter och kollegor samt har du en god planeringsförmåga. Du anpassar dig lätt till nya människor och är duktig på att skapa ett förtroende. För att lyckas i rollen bör du även gilla ett högt tempo och mångfacetterade arbetsuppgifter.
Har du erfarenhet av att arbeta i Monitor är detta klart meriterande likaså kunskaper i AutoCad LT. I övrigt arbetar du obehindrat i Excel och Powerpoint.
Start: Omgående
Arbetsplats: Ett par mil utanför Växjö
Arbetstid/omfattning: Heltid
Lön: Individuell lönesättning tillämpas
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida
www.maxkompetens.se . Välkommen med din ansökan!
Om företagetMaxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3225
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVivian Stensson 0470-788058
vivian.stensson@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Framtidsvägen 12
35196 Växjö
KontorsadressFramtidsvägen 12, Växjö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2160318
Observera att sista ansökningsdag har passerat.