Medarbetare Kundservice Nordea Finans (Vikariat)

Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Vallentuna, Södertälje eller i hela Sverige

Till Kundservice Nordea Finans söker vi nu dig som är administrativt lagd, motiveras av att erbjuda förstklassig kundservice och som vill utvecklas professionellt.

Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.

Tjänsten är ett vikariat från nu fram till 2018-08-31.

Om tjänsten

Du blir en del av Kundservice Branches, där vi idag är 10 medarbetare i teamet. Vi ansvarar för de dagliga aktiviteterna och servicen till Nordeas företagskunder som har leasing eller avbetalningsavtal hos Nordea Finans. Vi har ett nära samarbete med våra Säljare inom Nordea Finans samt Nordeas företagskontor.

Som medarbetare hos oss får möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö med goda möjligheter till vidareutveckling inom Nordea Finans.

I din roll hanterar du olika administrativa uppgifter så som avtal som kommer in via våra bankkontor. Du erbjuder även förstklassig service till våra avtalskunder och Nordeakontor via telefon och e-post.

En viktig del i ditt arbete är att bygga professionella relationer externt, samt internt med andra avdelningar inom Nordea.

Nordea Finans är ett dotterbolag till Nordea som ansvarar för finansbolagsprodukterna. Våra huvudprodukter är leasing, avbetalning, fakturabelåning, kort- och konsumentkrediter.

Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. Har du tidigare arbetat med kundkontakter, gärna med erfarenhet av företagskunder, så ser vi det som meriterande.

Du:

• Är noggrann i ditt arbete, du tycker att kvalitet och service går hand i hand och du arbetar alltid med kunden i fokus.
• Är van vid ett högt tempo med förmågan att fatta egna beslut och att arbeta proaktivt.
• Visar engagemang med stor initiativförmåga, och bidrar med egna idéer kring arbete och processer.
• Är en lagspelare samtidigt som du har en egen drivkraft.
• Motiveras av och har en förmåga att anpassa dig till förändringar, där du bidrar till att ta kunderna och Nordea in i framtiden.

Du har goda kunskaper i Office paketet och lätt för att lära och förstå olika system.

Mer information och skicka ansökan
För närmare information om verksamheten och tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Werthén Casslind på mailadress maria.werthen-casslind@nordea.com.

Välkommen meddin ansökan, inklusive CV, senast 11 maj, 2017.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-28

Ersättning
Månadslön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Werthén-Casslind maria.werthen-casslind@nordea.com

Företag
Nordea Bank AB

Adress
Nordea Bank AB
Lindhagensgatan 112
10571 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 112

Jobbnummer
3465566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: