Medarbetare Kundservice - Stockholm
Epiroc Sweden AB / Butikssäljarjobb / Botkyrka
2018-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare Kundservice - Stockholm" (publicerad 2018-04-09) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Epiroc Sweden AB i Botkyrka,
Stockholm,
Askersund,
Göteborg,
Skellefteå eller i
hela Sverige Vi har som målsättning att bli branschledande inom kundservice, och för att lyckas med detta söker vi nu en Kundservicemedarbetare som kan vara med och skapa branschens bästa kundsupport med hög kundnöjdhet i fokus.
Vi söker dig som är lösningsorienterad och som är skicklig på att kommunicera med andra människor, och som sätter kundnöjdhet främst i allt du tar dig för. Du kommer att ingå i vårt kundtjänstteam bestående av åtta personer och du rapporterar till vår Epiroc Performance Center Manager.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att ta emot samtal och förfrågningar från våra befintliga kunder och partners och hitta lösningar på komplexa utmaningar, samt administrera hanteringen av bolagets orders och följa upp dessa. Ditt huvudsakliga uppdrag som kundservicemedarbetare består av att:
Ta emot samtal och förfrågningar och lösa komplexa utmaningar hos kunder och partners
Ansvara för att kundärenden blir hanterade, lösta och återkopplade på inom utsatt tid, och vara pådrivande i den interna processen för att säkra högsta nivå av kundservice.
Registrera reservdelsorders och förbrukningsmaterial i våra system, samt ansvara för fakturering till kunder. En del av detta innebär kreditupplysningar, bedömningar och kreditgränssättning
Skapa goda och långsiktiga relationer till våra kunder och partners, och bygga upp ett förtroende för bolaget
Stötta gällande produktfrågor, leveranstider och prisuppgifter, och agera kravställare mot interna intressenter för att säkra relevans i produktrelaterad information
Agera enklare teknisk support vid mindre komplicerade ärenden
Merförsälja tillbehör och reservdelar, och aktivt marknadsföra vårt tjänsteutbud i kontakten med kund. Offerera och ta fram prisuppgifter
Ansvara för att affärssystemet är uppdaterat och att prisnivåer och kunddata är relevant
Att arbeta på Epiroc
Hos oss blir du en del av en internationell koncern vilket innebär stora utvecklingsmöjligheter. Som anställd får du ta del av en rad olika förmåner som Rikskortet, friskvårdsbidrag, förstärkt föräldrapenning och möjlighet att teckna förmånliga försäkringar för dig och din familj. Vi har också ett omfattande internt utbildningsprogram.
Vem söker vi?
Vi söker dig som tidigare jobbat med kundservice och har ett intresse för teknik. Du drivs av att skapa långsiktiga relationer med befintliga och potentiella kunder. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad och kommunikativ då du kommer att jobba med komplexa frågor. Du behöver ha förmåga att koordinera ärenden inom den interna organisationen, och vara pådrivande och tydlig för att säkerställa att alla ärenden blir lösta och återkopplade på. Du kommer att hantera en stor mängd samtal vilket gör det viktigt att du är ambitiös och uthållig. Du stävar efter att ge en högkvalitativ service till kunder för att skapa förtroende och du föredrar att jobba i team och är flexibel. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god vana av att jobba i system. Har du tidigare jobbat med försäljning är det meriterande.
Lokalisering
Tjänsten är placerad vid vårt servicecenter i Slagsta, Stockholm.
Publiceringsdatum2018-04-04Övrig informationSista ansökningsdag är den 9 april, vi kommer att bearbeta ansökningarna löpande under rekryteringsprocessen så skicka in din ansökan redan idag.
Vi ser fram mot din ansökan!
Rekryterande chef
Michaela Vansölin, Epiroc Performance Center Manager, tel: 072-145 15 31
Atlas Copco Gruv- och bergbrytning byter namn till Epiroc!
Vi blev Epiroc från och med 1 januari 2018, men vårt 140-åriga arv från Atlas Copco kommer att förvaltas med lika delar stolthet och noggrannhet. Kunskapen, innovationskraften och fokuseringen på att lösa våra kunders problem fortsätter att vara hjärtat i vår verksamhet. Vad som däremot kommer att vara annorlunda är hur vi, som ett nytt och ännu mer fokuserat bolag, kan koncentrera oss helhjärtat på att leverera de lösningar du behöver för att lyckas idag och teknologin för att leda utvecklingen imorgon. Vill du veta mer om Epiroc, kan du besöka (
http://www.epiroc2018.se/)eller ringa vår kundtjänst på 020-78 44 55.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Örjebo
FöretagEpiroc Sweden AB
AdressEpiroc Sweden AB
Sjöbodavägen 9
14553 Norsborg
KontorsadressSjöbodavägen 9, Norsborg
Jobbnummer 4060430
Observera att sista ansökningsdag har passerat.