Medarbetare IT-Support, Sollentuna
Jobzone Sverige AB / Supportteknikerjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobzone Sverige AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige JOBBA SOM MEDARBETARE PÅ IT-SUPPORT I SOLLENTUNA
Här får du möjligheten att jobba i en trygg verksamhet med en serviceinriktad roll.
Uppdragsgivaren lägger högt värde vid synen på människors lika värde; kärnvärden som genomsyrar organisationen är nytänkande, ansvarstagande och välkomnande.
OM TJÄNSTEN
I din roll som medarbetare på IT-supporten förväntas du att på ett engagerat och nyfiket sätt hjälpa kunder med en variation av problem och beställningar relaterade till IT.
I tjänsten sitter man med 1st line ärenden och tar emot samtliga ärenden och beställningar från organisationens olika avdelningar. Mer komplicerade ärenden som ej går att lösa via IT-support ska i sin tur lämnas över till olika leverantörer eller mer senior avdelning baserat på vad felet eller beställningen är. Arbetet genomförs med rullande schema där du förväntas kunna jobba kontorstider och kväll samt helger med jämna mellanrum.
Publiceringsdatum2023-02-14Dina arbetsuppgifter• Hantering av ärenden inkomna via mail och telefon samt supportportal
• Lägga arbetsorder
• Eskalera vidare ärenden
Denna tjänst är ett konsultuppdrag på 6 månader där Jobandtalent blir din arbetsgivare men uppdraget är förlagt hos kund.
OM DIG
För denna roll söker vi dig som har erfarenhet sen tidigare av arbete inom supporterande kundtjänst inom IT. Som person är du flexibel och tolererar snabba omställningar med enkelhet. Du gillar utmaningen med problemlösning och ser alltid till kundens behov. Du är serviceinriktad och van vid att ge instruktioner över telefon samt mail. Vidare är du prestigelös och trivs med ett nära samarbete med dina kollegor.
Kvalifikationer• Erfarenhet av att ge teknisk support i en It-support/Helpdesk.
• Har praktisk erfarenhet av administrativt arbete i och hantering av ActiveDirectory.
• Har praktisk erfarenhet av PC-hårdvara, telefoner och felsökning.
• Goda kunskaper av både talad och skriven svenska
Det är till din fördel om du sen innan har erfarenhet av klassificering och kategorisering av supportärenden. Vidare är det högt meriterande om du har erfarenhet av något av följande system och program; Office, Azure AD, SCCM, MIM samt grundutbildning inom ITIL.
ATT JOBBA PÅ JOBZONE BY JOBANDTALENT
På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största-, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobzone Sverige AB (org.nr 556608-7689),
http://www.jobzone.se Arbetsplats Jobzone
Jobbnummer 7447492
Observera att sista ansökningsdag har passerat.