Medarbetare inom Teknisk Support
Elon Group AB / Kundservicejobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Elon Group AB i Örebro,
Stockholm,
Lidingö,
Kalmar,
Malmö eller i
hela Sverige Trivs du i en serviceinriktad roll med fokus på felsökning av vitvaror och att vara i nära kontakt med våra kunder?
Elon Group genomför nya strategiska satsningar på service.
Vår satsning innebär att vi kommer finnas med kunden hela vägen.
Om Elon Group
Elon Group är en attraktiv arbetsplats. Hos oss präglas arbetsklimatet av omtanke för dig som individ. All verksamhet hos Elon Group byggs på mångfald, inkluderande och respekt för alla människors lika värde. Detta leder till engagemang, innovation och affärsutveckling. Tillsammans med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter gör detta Elon Group till en spännande arbetsplats. Att vara en attraktiv arbetsgivare säkerställer vi genom kompetensutveckling, löpande uppföljning av arbetsinsatser, bra ledarskap samt bra kommunikation.
Rollen och arbetsuppgifter
I den här rollen ingår du i ett team om 5 personer och har daglig kontakt med våra kunder i Norden och hanterar dina ärenden med känsla för service och effektivitet.
Dina arbetsuppgifter och huvudsakliga ansvarsområden kommer att innefatta:
- Teknisk vägledning/felsökning över telefon, i kontakt med våra verkstäder och konsumenter av Elons egna varumärken - Elvita och Canvac.
- Utvecklings- och uppföljningsarbete av produkter inom Elons egna varumärken.
Tjänsten är placerad i Örebro eller Stockholm.
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du har ett gediget teknikintresse, är duktig på bemötande, serviceinriktad och positiv lagspelare som gillar att arbeta med människor. Du arbetar snabbt och effektivt. Du har även ett systematiskt arbetssätt där du följer instruktioner och procedurer, har lätt att se detaljer men också helheten för att kunna fatta rätt beslut. Du är flexibel och tar ansvar.
Publiceringsdatum2023-12-05ErfarenheterAvslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet från teknisk support eller motsvarande. Du har goda kunskaper i Office-paketet och är en van datoranvändare där olika system används parallellt. Du har med fördel jobbat med teknisk felsökning, kanske som bilmekaniker, hissreparatör, vitvarutekniker eller annan typ av jobb där lokalisering av fel och reparation ingår. Du är bekväm att skriva och tala både svenska och engelska.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/35".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Elon Group AB (org.nr 556654-6213)
Arbetsplats Elon Huvudkontor, Administration, Elon Service
Kontakt Andreas Johansson, Gruppchef Elon Service
076-4957933 Jobbnummer 8307223
Observera att sista ansökningsdag har passerat.