Medarbetare Contact Center

Lowell Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lowell Sverige AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Inom Contact Center sker merparten av Lowells alla kund- och klientkontakter. I varje kontakt ska vi erbjuda en stark kundupplevelse, vara effektiva, nyfikna och lösningsorienterade. Vi finns i flera olika kontaktkanaler såsom web, sms, chatt, telefon, email och brev.



Som medarbetare inom contact center är du länken mellan våra klienter och kunder. Din uppgift är att, tillsammans med den som ringer in, hitta den bästa lösningen på den uppkomna ekonomiska situationen.



Kvalitét är det absolut viktigaste i vår verksamhet. Då arbetstempot är högt är det viktigt att man klarar av det utan att tumma på kvalitéten. Du får en utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll och med de uppgifter som du ska utföra. Du har självklart också ett stort stöd av din teamledare och andra stödfunktioner i ditt dagliga arbete. Kontinuerlig vidareutbildning samt coachning i samtals- och förhandlingsteknik är självklart en del av vardagen.



Vem är du?

För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att arbeta i en målfokuserad verksamhet med högt tempo där huvudsakliga arbetsuppgiften är att hantera kunder och klienters ärenden via telefon, mail och chat. Du drivs av utmaningar och att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i andras situation och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav. Ytterligare språk är ett stort plus.



Utöver grundläggande krav på fullgjord gymnasieutbildning och datorvana kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet. Noggrannhet, kundfokus, effektivitet och ett trevligt, positivt och respektfullt bemötande mot kunder och kollegor är nödvändiga egenskaper för att lyckas väl. Ett par års arbetslivserfarenhet, gärna från contact center, behövs för att vara aktuell för tjänsten. Du ska vara flytande i svenska och engelska och meriterande om du även talar och skriver finska.



Vad vi erbjuder

Vi välkomnar dig till ett spännande företag med höga mål och ambitioner. Vi sitter i fräscha lokaler i centrala Göteborg och erbjuder dig ett varmt företagsklimat, härliga kollegor samt bra förmåner och goda arbetsvillkor.

Lowell är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Pioneering, Ambition, Compassion Excellence och Responsibility. Värderingarna är grunden för Lowells verksamhet och sättet att vara och arbeta.



Publiceringsdatum
2021-06-01

Så ansöker du
Du är varmt välkommen med din ansökan! Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lowell Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "R008081".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lowell Sverige AB (org.nr 556209-5363)

Jobbnummer
5782623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lowell Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lowell Sverige AB: