Medarbetare - Nordisk Sales Support

SHL / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SHL i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

SHL är världsledande inom objektiva urval – och bedömningsmetoder. Vi har funnits på den nordiska marknaden sedan 1988 och har kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att anställa och nyttja sina personalresurser på bästa sätt – till gagn för både företag och individ. Vi har mer än 3 000 auktoriserade användare, över 40 instrument och metoder utvecklade för den nordiska marknaden och gedigen erfarenhet av urval- och utvecklingsuppdrag i såväl stora som små företag och organisationer. Besök gärna www.shl.com
SHL Nordic är i en expansiv fas och startar upp nytt nordiskt team inom Sales Support. Vi söker dig som vill vara med och bygga upp nordiska Sales Support i Stockholm. Som medarbetare hos oss får du vara med från start och bygga upp arbetsrutiner och forma din tjänst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av support mot den interna säljkåren i norden, och i teamet har var och en av medarbetarna självständigt ansvar mot en nordisk marknad (Danmark/Norge/Finland/Sverige). Tjänsten innebär många kontakter, såväl interna som externa. Du blir en del av ett team om 4 personer och rapporterar till Teamledare på Sales Support. Vi erbjuder ett dynamiskt och kundorienterat arbete där du får möjlighet att påverka ett växande företagets utveckling. Våra lokaler ligger på Kungsgatan, mitt i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter och ansvar
• Organisera och koordinera möten, resor och events
• Uppdatera kundinformation
• Utforma offerter och presentationer samt assistera i leverantörskontakter
• Säkerställa att administrativa rutiner följer intern kvalitetsstandard
• Ansvara för produduktion av sälj och produktrelaterat material
• Ta emot kundsamtal och ge support
• Hantera löpande kontorsadministration
Vi söker dig som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Då kundsupporten är nordisk vill vi att du talar svenska och engelska flytande samt har en mycket god förståelse för ytterliggare ett nordiskt språk. Du är en god administratör och har kunskaper i MS Office.
Stor vikt kommer att sättas till dina personliga egenskaper. Den vi söker är flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Du är ordningsam och strukturerad, trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och tycker att god kundservice är en självklarhet. Är du utöver detta starkt teamorienterad och har en positiv utstrålning kan du vara den vi söker!
Vi erbjuder personlig utveckling genom varierande arbetsuppgifter och en god arbetsmiljö.
Låter det intressant? Välkommen att söka en spännande tjänst!
Ansök snarast via www.proffice.se då urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 17 juni. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Carina Rydström, 08-553 417 46

Publiceringsdatum
2008-05-30

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-06-17
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Rydström, Carina

Företag
SHL

Adress
SHL

Jobbnummer
238044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SHL

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SHL: