Marknadskoordinator till St1 i Sundbyberg - TNG Group AB - Organisationsutvecklarjobb i Stockholm
Marknadskoordinator till St1 i Sundbyberg
TNG Group AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm

St1 söker Marknadskoordinator inom digitala medier till marknadsavdelningen i Stockholm. Läs mer och sök redan idag!

Brinner du för digitala medier och kommunikation? Vill du jobba med ett starkt varumärke i en dynamisk och innovativ miljö? Nu söker St1 en redaktör och marknadskoordinator inom digitala medier till marknadsavdelningen på huvudkontoret i Sundbyberg, Stockholm. Vill du bidra med digitala insikter på ett företag som både vill och kan göra skillnad? Låter det spännande? Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Detta är en möjlighet att bli delaktig i St1s och Shells spännande varumärkesresa och utveckling inom marknadskommunikationens digitala delar. St1 är Sveriges modernaste energibolag med en djärv vision om att förflytta St1 till en fossilfri framtid. Om du gillar att få jobba i en miljö där du får utmana gamla sanningar och hitta nya annorlunda sätt att göra saker på kommer du att trivas hos St1. I rollen som redaktör för digitala medier erbjuds du att ansvara för driften av St1s digitala erbjudande i form av hemsida och kampanjsidor samt närvaro i sociala mediekanaler som t ex Facebook, LinkedIn, Twitter och YouTube. För Shell ansvarar du för det digitala erbjudandet på hemsidan och utvecklingen i sociala medier.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som redaktör och markandskoordinator kommer du att ha helhetsansvaret för att upprätta planer, aktivera, underhålla och proaktivt driva utvecklingen av våra olika hemsidor - St1.se, Shell.se, Shellstationer.se samt en ny hemsida för kommande butiksverksamhet.

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att innebär att:

* Följa upp och analysera aktiviteter och utveckling
* Koordinera uppdateringen av shell.se som hanteras via tredje part
* Driva utvecklingsprojekt för att hålla våra digitala kanaler vända till kund aktuella
* Aktivt scanna alla kanaler inom sociala medier för att snabbt uppfatta trender och på ett relevant sätt sprida dem i våra kanaler
* Koordinera framtagandet av lokalt marknadsföringsmaterial till stationsaktiviteter såsom skyltmaterial, annonser och utskick
* Ansvara för att koordinera mellan stationsdrift och reklam-/produktions-/mediebyråer
* Ansvara för att skylt- och reklamlager hålls uppdaterat och aktuellt samt för mindre originalarbeten

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen innebär att du kommer att ha många interna kontaktytor men även externt med reklambyråer och andra samarbetspartners. Kontoret är placerat i mycket trevliga och ljusa lokaler i centrala Sundbyberg, med närhet till service och goda kommunikationer. Tjänsten är på heltid med start 10 augusti och är tänkt att löpa till november med möjlighet till förlängning, du arbetar kontorstider 8.30-16.30 med möjlighet till flextid. Du kommer att rapportera till marknadschefen samt tillhöra marknadsavdelningen som består av ett sammansvetsat team på 4 personer där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan.





VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har lägst gymnasial utbildning. Högskoleutbildning inom området digital media är meriterande men inget krav. Vi tror dock att du har mycket god erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från marknadsavdelning eller liknande. Vi tror också att du har ett starkt intresse för digitala medier och följer med glädje och stort intresse uppdateringar av nya format, kanaler och förändringar i digitala medier. Vi ser gärna att du har en utvecklad känsla för reklam och grafisk produktion, samt erfarenhet av att arbeta med både traditionella tryckprodukter och digitala produkter. Du är kommunikativ samt hanterar svenska och engelska i tal och skrift, då en del kontakterna är av internationell karaktär. Har du erfarenhet av Drupal eller annat CMS verktyg samt Sales force eller liknande CRM system är detta meriterande för rollen. Det är viktigt att du har systemvana och mycket goda kunskaper i hela Office paketet samt goda kunskaper i Adobe programmen - Indesign, Illustrator och Photoshop.

Som person söker vi dig som har har en positiv energi samt stort eget driv samt kan arbeta självständigt och med stort lösningsfokus. Det är också viktigt i rollen att du arbetar noggrant och strukturerat samt är flexibel och lyhörd.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-07-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnea Wilhelmsson

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4236301

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: