Marknadskoordinator / Controller till Ambius

Personal Direkt AB / Marknadsföringsjobb / Malmö
2010-02-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marknadskoordinator / Controller till Ambius" (publicerad 2010-04-29) ⬅️


Visa alla marknadsföringsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personal Direkt AB i Malmö, Lomma, Vellinge, Lund, Svedala eller i hela Sverige

Att arbeta hos Personal Direkt AB är en personlig utmaning. Vi tror på frihet under ansvar och att alla människor själva vill forma sin roll och arbetssituation. Det är därför naturligt för oss att arbeta för ett arbetsklimat där medarbetare, kunder, livskvalitet och laganda står i centrum.
Vår kund, Ambius, söker nu en Marknadskoordinator/Controller till ett föräldravikariat i ett års tid.
Ambius är ett globalt företag som grundades 1968. I Sverige har Ambius 110 anställda och omsätter ca 110 miljoner. Ambius finns representerade i hela landet och erbjuder totallösningar som skapar en god arbetsmiljö i syfte att höja effektiviteten på arbetsplatsen. Fullservicekontor finns i Stockholm (huvudkontor), Göteborg, Malmö, Linköping, Västerås, Örebro samt Karlstad. Ambius är en del av den internationella koncernen Rentokil Initial Plc.

Publiceringsdatum
2010-02-24

Dina arbetsuppgifter
Som Marknadskoordinator / Controller kommer du delvis att arbeta med rent administrativa och VD-assisterande arbetsuppgifter som innebär mycket koordinering. Det kan vara alltifrån att sammanställa månadsrapporter/budget, protokoll och mötesanteckningar till att arrangera olika kundaktiviteter och andra interna företagsevent. Tjänsten består till stora delar av att arbeta gentemot företagets kunder i Danmark och innefattar arbetsuppgifter såsom fakturering, månadsavstämning för bokföring, kund- och avtalsfrågor. Utöver detta kommer du att arbeta med olika marknadsaktiviteter, genomföra marknadsanalyser samt översätta text från engelska och svenska till danska.

Kvalifikationer
Tjänsten är mångfacetterad och innefattar många olika arbetsuppgifter inom flera arbetsområden - och i ett högt tempo!. Du ska därför vara en person som trivs i en omväxlande miljö, du ska vara oerhört flexibel och ha hög prioriteringsförmåga samt vara utomordenligt organiserad. Vår kund tror på, att en positiv gemenskap skapar tillväxt och framåtanda. Därför söker vi efter en person som känner att hon/han kan bidra till detta. Kunden tror att du har personliga egenskaper såsom humor, medvetenhet och engagemang. Du är driven, effektiv och fokuserad på dina arbetsuppgifter som oftast är många och löper parallellt. Det är även viktigt att du agerar proaktivt och har förmågan att ta egna initativ.
Du som söker ska gärna ha utbildning inom marknadsföring/ekonomi eller likvärdig kompetens. Vår kund ser helst att du har några års arbetserfarenhet inom bl a marknadsföring, koordinering/samordning och projektledning. Du har också erfarenhet av kontorsadministration, bland annat fakturering. Du måste kunna arbeta i Officepaketet och då särskilt Power Point och Excel. Du har mycket god kunskap i danska, både skriftligt och muntligt. Koncernspråket är engelska vilket förutsätter att du kan uttrycka dig både i tal och skrift.

Arbetstider och omfattning
Uthyrning. Heltid. Vikariat i ett år. Med start den 10/5 - 2010.

Ersättning
Vänligen ange ditt löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-14
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Susanna Elmros, 040-300150

Företag
Personal Direkt AB

Adress
Personal Direkt AB
Lilla Torg 1
21134 Malmö

Jobbnummer
593663

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personal Direkt AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personal Direkt AB: