Marknadskoordinator

Manpower Huvudkontor / Organisationsutvecklarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Till vår kund Inlandsinnovation söker vi en Marknadskoordinator för ett uthyrningsuppdrag med start i mitten av februari och ca 10 månader framåt med eventuell förlängning.

Inlandsinnovation är ett riskkapitalbolag helägt av svenska staten. Inlandsinnovation investerar i tillväxtföretag inom alla branscher i de sju nordligaste länen, från Säffle till Kiruna. Företaget ska vara igång, ha produktion och kunder. Idag finns ett 40-tal bolag i Inlandsinnovations portfölj i vitt skilda branscher. Inlandsinnovation är aktiva ägare vilket innebär att förutom kapital erbjuder Inlandsinnovation engagemang, kompetens och nätverk.

Publiceringsdatum
2015-12-07

Dina arbetsuppgifter
Som Marknadskoordinator på Inlandsinnovation erbjuds du ett varierande jobb med fokus på arbetsuppgifter inom områdena Marknad, Kommunikation och Administration.

Exempel på arbetsuppgifter inom området Marknad är att hålla sig uppdaterad på relevanta händelser och trender inom Inlandsinnovations bransch och geografiska område. Detta gör man bland annat med hjälp av nyhetsbevakning. Du kommer även ansvara för planering, förberedelse och marknadsföring av olika event på diverse orter. Inom området Kommunikation kommer du jobba med företagets kommunikation internt och externt, exempelvis skriva och skicka ut pressmeddelanden, nyhetsbrev och uppdatera hemsidan. Arbetsuppgifter inom administration innebär bland annat offertinhämtning, statistikuppdateringar, avtalsadministration, lokalfrågor, beställning av arbetsmaterial, svara på allmänna frågor med mera.

Arbetstiderna är mellan 8,00-17,00 och arbetsplatsen är belägen på Campus i Östersund.

Vem är du?
Vi söker dig som tycker att Inlandsinnovations uppdrag låter intressant, har ett genuint intresse för utvecklingen av de sju nordligaste länen samt har finansiell förståelse och tycker att säljinriktade arbetsuppgifter är roligt och stimulerande.

Du har lätt för och är duktig på att prata med olika sorters människor, att uttrycka dig i skrift samt tycker om att hålla dig uppdaterad i vad som händer på marknaden relevant för företaget. Du är van att jobba självständigt och är inte rädd för att komma med egna åsikter på processer, material eller aktiviteter. Du ska ha integritet och bör ha förståelse för vad det innebär att bolaget är statligt ägt. Du är van att använda och duktig på Office-programmen, och det är en fördel om du är orienterad i verktyg som Wordpress, Mynewsdesk, Meltwater med mera.

Vad kan vi erbjuda dig?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension osv och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut. Så länge annonsen ligger ute är den dock inte tillsatt.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Backman, konsultchef på Manpower, via telefon: 063-57 66 63 eller e-post: Karin.backman@manpower.se (dock undanbes ansökningar per mejl).

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Backman 063-57 66 63

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2563932

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: