Marknadsintresserad administratör för extrajobb

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marknadsintresserad administratör för extrajobb" (publicerad 2017-11-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Deltids- eller extrajobb för dig med marknads- & affärsintresse

Publiceringsdatum
2016-04-12

Arbetsuppgifter
Vår kunds verksamhet expanderar och de behöver därför avlastning av en administratör ca 10-12 timmar/veckan. Arbetsuppgifterna kommer att ha en marknads- och administratörsinriktning. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Skriva nyhetsbrev till kunder och sammarbetspartners
• Produktdokumentation och översättningsuppgifter
• Hantera uppdateringar på hemsida och i affärssystem
• Enklare faktureringsuppgifter

Om företaget
Vår kund är ett IT & Telecombolag med kontor i södra Göteborg. De ingår i en internationell koncern och är i Göteborg 7 kollegor på kontoret. De är från grunden ett innovations- och produktbolag men säljer även idag koncept och tjänster.

Profil
Vi tror att du som söker har det driv som krävs för att hantera en ny roll i vår kunds verksamhet. Vidare tror vi även att du känner igen dig i nedan beskrivning.
• Svenska och Engelska i tal och skrift
• God datorvana
• Intresse för marknad och ekonomi
• Du är troligtvis studerande eller med annan huvudsaklig sysselsättning

Då vår kund är verksam i en tekniktung bransch skadar det inte om du själv har ett gediget teknikintrese.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Beläggningsgrad: Deltids-/Extrajobb, ca 10-12 timmar i veckan tillsvidare.
Intervjuer och urval sker löpande. Start augusti

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7059
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2778359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: