Marknadsassistent till vårt huvudkontor

Office Management Sharp Center AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta helhetslösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer.

Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2013 på närmare 800 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på www.officemanagement.se

Vi fortsätter att växa och behöver nu förstärka vår marknadsavdelning med en marknadsassistent. Tjänsten är en visstidsanställning om 12 månader med mycket goda chanser till förlängning/tillsvidareanställning.  

Publiceringsdatum
2014-05-21

Dina arbetsuppgifter
Som marknadsassistent på OFFICE Management så ingår du i en mycket viktig funktion. Du är mycket synlig i organisationen och kommer att arbeta nära kollegor, ledning och leverantörer med egna ansvarsområden. 

Dina arbetsuppgifter är varierande och innefattar (men är inte exkluderade till) följande:

• Projektledning av diverse marknadsprojekt - strukturera, utföra och följa upp olika projekt som ligger under marknadsavdelningen.
• Arbeta med kampanjer och kundundersökningar
• Administrera företagsevent
• Uppdatering av hemsida samt interna intranätet
• Upprätthålla vår grafiska profil
• Uppdatering av presentationsmaterial
• Skriva och skicka ut nyhetsbrev

Vem är du?
Vi tror att du som söker denna tjänst har utbildning, och ett till två års arbetslivserfarenhet, inom PR, marknadsföring eller kommunikation.

Mycket viktigt är att du kan och känner dig bekväm med att skriva och editera texter självständigt. Tjänsten kräver därför att du har mycket goda verbala och skriftliga kunskaper i engelska och svenska. Talar du även Finska är det mycket meriterande. Vidare så ser vi gärna att du har goda kunskaper i Office-paketet, InDesign och Photoshop.

För denna rekrytering så lägger vi ett stort fokus på dina personliga egenskaper. För att trivas i denna roll så behöver du vara en person som är bekväm med att ta egna initiativ. Du är driven, noggrann och prestigelös i ditt sätt och kan självständigt arbeta utefter uppsatta mål.

På Office Management arbetar "plus-människor" - människor som har en positiv grundsyn och som gör sitt bästa i alla lägen. För att trivas hos oss så bör du därför även ha en stor social kompetens och en positiv grundsyn samtidigt som att du är flexibel i ditt sätt. Förutom att du självklart ska vara en trevlig kollega som bidrar till att utveckla vår verksamhet så ska du vara resultatinriktad och alltid vara beredd att ge våra kunder, våra leverantörer och dina kollegor bästa möjliga service.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom en expansiv och lönsam koncern. Tjänsten är en visstidsanställning om 12 månader men det finns mycket goda chanser till förlängning.

Vi kan erbjuda dig en fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Vi erbjuder vår personal alltifrån fredagsfrukost, kick-offer, Rikslunchkort, fester, friskvårdsbidrag och framförallt Sveriges härligaste kollegor!

Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.

Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.

Är det dig vi söker? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Urval kommer att ske löpande. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att höra av dig till Jessica Spångberg, Marknadsansvarig, eller till Andrea Brönnegård, HR Business Partner, på telefon 08-734 30 00.

Välkommen till vår framtid!

Arbetstider och omfattning
Heltid/Visstidsanställning -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Jobbnummer
1882755

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: