Marknadsassistent till internationell koncern, start omgående!

Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Detta är ett konsultuppdrag som beräknas pågå 6 månader med möjlighet till förlängning. Kunden är en internationell koncern med några av världens starkaste varumärken. Arbetsplatsen är i moderna och trevliga lokaler strax söder om Södermalm med mycket goda kommunikationer. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt, skicka därför din CV redan idag. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, betald semester och friskvårdsbidrag.

Publiceringsdatum
2022-05-11

Dina arbetsuppgifter
Som marknadsassistent arbetar du med administrativt stöd till 4 chefer som vardera är marknadschefer eller arbetar med affärsutveckling inom företagets olika varumärken. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö där det är viktigt att kunna prioritera. Du har en nyckelfunktion i att underlätta kommunikation och informationsutbyte inom teamet.

I arbetsuppgifterna ingår resebokning åt cheferna samt att ha koll på teamets resor och koordinera resor och möten med andra avdelningar inom koncernen. Du kommer att hantera teamets kalender, förbereda underlag inför att möten ska hållas samt bevaka deadlines för olika projekt. Organisera team- och varumärkesevenemang, varumärkesworkshops och andra evenemang.

Du kommer att delta operativt med att stödja delar av olika marknadsföringsprojekt samt ge support med fakturering och budgetuppföljning. Rollen innebär att du håller dig uppdaterad om policyer som t ex rese- och HR policy samt olika processer. Du är också backup i receptionen vid behov.

Bakgrund
Vi söker dig som har en stark samarbetsvilja och är en bra lagspelare. Du är van att arbeta strukturerat och är duktig på att organisera. Du är van att hantera olika arbetsuppgifter parallellt samt prioritera och är uppmärksam på detaljer. Det är ett krav att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som marknadsassistent eller assistent/koordinator. Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Om företaget
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme. Besök oss gärna på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1514".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Helena Elvin Guillemain
08-54528305

Jobbnummer
6631786

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: