Marknadsassistent till Cambrex i Karlskoga!

Cambrex Karlskoga AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlskoga
2016-01-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marknadsassistent till Cambrex i Karlskoga!" (publicerad 2016-04-12) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlskoga, Lekeberg, Degerfors, Nacka, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cambrex Karlskoga AB i Karlskoga

Vi söker nu en kommunikativ och strukturerad marknadsassistent för ett konsultuppdrag hos Cambrex i Karlskoga.

I samband med implementering av nytt affärssystem ser de ett behov av en extra resurs på kundserviceavdelningen. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå tom 2016-04-30.

Urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-01-08

Dina arbetsuppgifter
Som Marknadsassistent på Cambrex är din övergripande roll att hantera kundförfrågningar och samordna svars- och ärendehantering i syfte att säkerställa deras snabba och professionella respons till kunderna. Du kommer arbeta med orderhantering, underlag för fakturering samt leveransbevakning. I rollen ingår även framtagning av exportdokument i samband med leverans till kund.

Som marknadsassistent arbetar du i nära samarbete med produktionsplanering samt stöttar företagsledningen med underlag till försäljningsprognoser. Du ingår i ett litet team om tre personer som arbetar inom kundservice, du kommer rapportera till Director Product and Project Management.

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/ marknadsföring alternativt civilingenjör industriell ekonomi eller motsvarande erfarenhet av kundservicearbete eller inköp. Erfarenhet av, eller utbildning inom, internationell handel är meriterande. God engelska i tal och skrift krävs liksom erfarenhet av arbete i MS Office.

Som person trivs du att arbeta strukturerat och kvalitetsmedvetet med administration och service. Du har god kommunikativ förmåga och är effektiv i ditt arbete. För att lyckas i rollen krävs en professionell framtoning samt en ambition och mental förmåga att sätta dig in i företagets komplexa affärsprocesser.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående Visstidsanställning till 2016-04-30

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 660451
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Nilsson +46 70 332 37 08

Företag
Cambrex Karlskoga AB

Adress
Cambrex Karlskoga AB
Kungsgatan 57 A, Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 57 A, Box 207

Jobbnummer
2606936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cambrex Karlskoga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cambrex Karlskoga AB: