Marknadsassistent sökes till global organisation

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete där du får användning av både din systematiska sida såväl som din goda känsla för service? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten till en spännande roll!

Hur ser din arbetsdag ut som marknadsassistent?
I denna roll arbetar du både i en serviceinriktad roll som säljsupport där du hanterar inkommande orderflöden via telefon och mail, samt i en marknadsassistentroll där du bland annat planerar kundaktiviteter och hanterar administration kring detta. I rollen kommer du även att stötta företagets säljare i deras dagliga arbete samt ta emot inkommande samtal mellan 9-16, där du är en första länk för kunden. Som en del i tjänsten kommer du även att arbeta fram marknadsföringsmaterial, vilket även kan innebära översättningar från engelska till svenska.

Du kommer att bli anställd utav Adecco och uthyrd till vårt kundföretag. Uppdraget är på heltid och med start i början av juli, arbetstid 8-17 med varaktighet till och med november. Det är en förutsättning att du kan arbeta hela perioden. För rätt person finns det goda möjligheter till att bli övertagen av kund.

Vem trivs här?
Du som har någon form av marknadsutbildning, samt tidigare systemerfarenhet och förståelse av ett ordersystem kommer snabbt komma in i din roll. Har du tidigare erfarenhet av att ta fram enklare marknadsföringsmaterial, samt talar flytande engelska i tal och skrift är du rätt person för tjänsten! Erfarenhet inom hälso- och sjukvårdsbranschen och ordersystemet Movex är meriterande.

Din förmåga att hålla god ordning, arbeta systematiskt och att ha ansvar för många olika saker samtidigt kommer att komma väl till pass. Då tjänsten innebär mycket sociala kontakter är du serviceminded och har en god kommunikativ förmåga. Är du dessutom initiativrik, utåtriktad med en vilja hitta lösningar är denna tjänst för dig! Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Sofia Näverbrant på telefon 031 720 72 88. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

 Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-06-11

Arbetstider och omfattning
Dagtid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Näverbrant

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1907175

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: