Marknadsassistent med receptionistansvar

PSPartner / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Zinzino marknadsför och säljer espressomaskiner, kaffe, te och tillbehör samt en ny hälsoinriktad produktlinje som heter Zinzino Food till privatpersoner i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Litauen, Lettland, Estland och Island. Zinzino erbjuder kunderna produkter där kvalitet, miljö, hälsa och en känsla av vardagslyx står i centrum. Produkterna säljs via presentationer utförda av representanter för företaget. Zinzino är ett publikt aktiebolag och aktien är noterad på Aktietorgets handelsplats. Företaget har 50-talet anställda och huvudkontoret finns i Västra Frölunda.

Du kommer att vara en del av vår marknadsavdelning som består av ytterligare en marknadsassistent samt företagets Marknads- & kommunikationschef som också kommer att vara din chef och uppdragsgivare för olika projekt och uppgifter.

Publiceringsdatum
2013-09-27

Dina arbetsuppgifter
Som marknadsassistent kommer du att arbeta med produktion av informations- och marknadsföringsmaterial, nyhetsbrev, uppdateringar av företagets alla nordiska och baltiska länders hemsidor samt att utveckla och uppdatera företagets närvaro i de digitala och sociala medierna. Du kommer också att vara beställare gentemot tryckerier och externa konsulter och hantera en del administrativa uppgifter som t ex att uppdatera listor och administrera översättningar.

I tjänsten ingår också ansvar för vår reception och växeltelefon, alltså ta emot samtal, besökare och leveranser. Du ansvarar vidare för allmänna kontorsgöromål samt beställningar och inköp av material och annat på kontoret. Du hanterar företagets inkommande och utgående post och stöttar våra olika avdelningar administrativt vid behov. Vi vill att du hjälper till vid interna konferenser och bistår med en viss teknisk support samt är samordnare vid viktiga besök.

Kvalifikationer
För att passa i denna tjänst ser vi att du har dokumenterad erfarenhet av att skriva och redigera text för information, webb och pressmeddelanden. Du har förmåga att med enkla formuleringar beskriva ett budskap och har känsla för färg och form. Vi ser gärna att du har någon form av vidareutbildning inom media- och kommunikation. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet, Indesign, Photoshop och övriga Adobe CS-sviten samt erfarenhet av extern och intern webb-publicering i CMS-system. Kunskaper i Wordpress är ett stort plus.

Vi värdesätter egenskaper som kreativ, initiativrik, drivande och lyhörd. Vidare ser vi att du är strukturerad och kan arbeta med flera projekt samtidigt samt har förmåga att prioritera och arbeta mot deadline. Som person är du positiv och serviceinriktad och har lätt för att samarbeta.

Vi erbjuder dig en spännande och lärorik roll i ett starkt växande företag, med goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Tjänsten är på heltid och tillträde sker efter överenskommelse.

Så ansöker du
Du söker tjänsten via www.pspartner.se. Urval och intervjuer kommer ske löpande varför vi gärna ser att vi får din ansökan så snart som möjligt. Ansvarig rekryteringskonsult Gabriella Christiansen PS Partner.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriella Christiansen

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Fabriksgatan 7
41250 Göteborg

Jobbnummer
1663184

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: