Marknadsassistent med Back Office funktion
KFX HR-partner Syd AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Syd AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-11-11Om företagetSystem Verification är Sveriges största nischade konsultbolag inom kvalitetssäkring av mjukvara. Vår vision "Improving Digital Life" och starka värderingar driver oss att ständigt vilja bli bättre. Idag är vi 150 duktiga medarbetare på kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm och Sarajevo. Vi arbetar inom många spännande branscher, och våra kunder är flertalet storbolag med global verksamhet. Sedan starten 2002 har vi fått flera fina utmärkelser bland annat Årets Företagare i Sverige.
Dina arbetsuppgifterVi söker nu en handlingskraftig och "serviceminded" medarbetare som trivs i en händelserik och varierad roll inom marknadsföring och administration. Dina fokusområden kommer framförallt att ligga på att stötta chefer och kollegor i deras arbete med marknadsföring, administration av utbildningsaktiviteter, reception samt att sköta varierande förekommande administrativa uppgifter inom Back Office.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innebära:
• Agera Marknadsassistent och uppdatera intranät, hemsida och My Desk, skriva och posta på sociala medier, förbereda och delta vid konferenser och event, planera personalaktiviteter och stötta marknadschefen i utformning och inköp av profilprodukter.
• Göra original i InDesign till tex inbjudningar samt hantera bilder i Photoshop.
• Översätta dokument från svenska till engelska och tvärtom.
• Administration av interna och externa utbildningar t.ex. schemaläggning, utskick, kursutvärderingar och rapportering av kostnader till CFO.
• Fungera som företagets ansikte utåt och ta emot och hjälpa besökare till rätta.
• Inventera och beställa kontors- och utbildningsmaterial, fika och frukt.
• Vara behjälplig inför möten med material, resebokningar, matbeställningar etc.
• Ansvar för företagets telefonväxel.
• Agera kontaktperson för leverantörer inom bl.a. resor och telefoni.
• Assistera i evenemangsplanering och genomförande av evenemang.
KvalifikationerDu har tidigare erfarenhet av en liknande roll med breda ansvarsområden och är en van användare av Officepaketet. Du är flytande i såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Du har kunskap och har arbetat i InDesign och Photoshop tidigare samt det är meriterande om du tidigare har arbetar i Wordpress.
Som person är du positiv och bidrar med entusiasm och driv till din arbetsplats. En "fixare" som trivs bäst i en varierad roll som ställer stora krav på flexibilitet och service. Vidare tror vi att du är prestigelös, ansvarsfull och noggrann. Van vid att prioritera ditt arbete under stressiga perioder och lätt för att lära nytt och tänka om.
Övrig informationTillträde: januari 2017
Typ av anställning - tillsvidare på Heltid
Tjänsten rekryteras i samarbete med KFX HR-partner. KFX HR-partner är ett företag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Rebecka Möberg på 040-120200.
Välkommen in med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-09
Ange följande referens när du ansöker: 2503
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecka Möberg 040-120200
FöretagKFX HR-partner Syd AB
AdressKFX HR-partner Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö
KontorsadressStora Nygatan 40, Malmö
Jobbnummer 3155999
Observera att sista ansökningsdag har passerat.