Marknadsassistent Kundservice

Cambrex Karlskoga AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlskoga, Lekeberg, Degerfors, Nacka, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cambrex Karlskoga AB i Karlskoga

Cambrex Karlskoga är ett dynamiskt företag i en expansiv fas. Vi arbetar med avancerad organisk kemi och utvecklar processer samt levererar produkter till läkemedelsföretag. I våra anläggningar i Karlskoga tillverkar vi framförallt aktiva läkemedelssubstanser och läkemedelsintermediat. Vi har 440 anställda och tillhör den globala Cambrexkoncernen som är aktiv inom innovativ kemi.

Som ett globalt team delar vi ett gemensamt mål - att förbättra livskvaliteten för våra kunders patienter över hela världen.

Välkommen till oss!

För att se vad vår fina stad har att erbjuda, besök https://flyttatillkarlskoga.se/



Nu söker vi två personer till vår avdelning för Kundservice. Tjänsterna är en tillsvidareanställning och ett vikariat.

Publiceringsdatum
2021-03-12

Dina arbetsuppgifter
Som Marknadsassistent / kundservice hos oss har du det övergripande ansvaret för att hantera kundförfrågningar och samordna svars- och ärendehanteringen, i syfte att säkerställa vår snabba och professionella respons till kunderna. För att lyckas med detta arbetar du i nära samarbete med flera av våra avdelningar, vår produktionsplanering och våra produktchefer. Din roll innebär att koordinera och fatta beslut som håller samman aktiviteterna.
I rollen ingår också offert- och orderhantering, underlag för fakturering, leveransbevakning samt att stötta företagsledningen med underlag till t.ex. försäljningsprognoser.

Vi erbjuder dig en tjänst med stort eget ansvar, i en internationell miljö med gott arbetsklimat och utrymme att påverka och förbättra verksamheten.

Kvalifikationer & Personliga egenskaper
Den person vi söker har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/marknadsföring/kemi eller motsvarande erfarenhet av kundservice, försäljning eller inköp. Erfarenhet av eller utbildning inom internationell handel är meriterande.
Som person utgår vi ifrån att du trivs med ett aktivt tempo och att arbeta strukturerat och kvalitetsmedvetet med nöjda kunder i fokus. Arbetet ställer krav på din kommunikativa förmåga och att vara noggrann samtidigt som effektiv. För att lyckas i rollen ska du ha en professionell framtoning samt ambition och förmåga att sätta dig in i företagets komplexa affärsprocesser.
Du kommunicerar obehindrat, såväl muntligt som skriftligt, på svenska. God engelska i tal och skrift krävs liksom erfarenhet av arbete i MS Office och något affärssystem, gärna SAP.

Kontaktinformation & Ansökan
Närmare upplysningar om tjänsten lämnas av Fredrik Stenberg, Director Product Management & Customer Service, tfn 0586-783 339. För frågor kring rekryteringsprocessen ring Klara Wallteng, HR Business Partner, tfn 072 247 20 66

Fackliga kontaktpersoner:
• Judit Modin, Akademikerföreningen, tfn 0586-78 30 73
• Karoline Graan, Unionen, tfn 0586-78 30 53

Urvalet sker löpande under rekryteringsprocessen och vi kan komma att kalla till intervjuer under tiden annonsen ligger ute.

Kontaktinformation
Fredrik Stenberg, Director Product Management, +46 586 783339 , fredrik.stenberg@cambrex.com

Klara Wallteng, HR Business Partner, 072 247 20 66, Klara.wallteng@cambrex.com

Arbetsplats
Björkborns industriområde

691 85 Karlskoga

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning

Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Cambrex Karlskoga AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4361114038".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cambrex Karlskoga AB (org.nr 556013-6235), http://www.cambrex.com

Jobbnummer
5626716

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cambrex Karlskoga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cambrex Karlskoga AB: